  • 1. Data: 2003-01-07 19:57:10
    Temat: problemy z internet dsl
    Od: "Marcin Gibuła" <s...@x...pl>

    Witam,
    mam pytanie, czy to ze na posiadanym przeze mnie Internet DSL zdarzaja sie
    co jakis czas przerwy w polaczeniach wychodzacych, to cos nadzwyczajnego czy
    raczej "typowego"?

    Generalnie wyglada to tak:
    - siec dziala ok
    - siec pada, dokladniejsze ogledziny wykazuja co nastepuje:
    - polaczenia wychodzace (ale nie wszystkie...) nie wychodza wogole poza
    modem DSL. tcpdump na kompie zrodlowym i docelowym pokazuja ze pakiety
    opuszczaja nadawce ale nigdy nie osiagaja odbiorcy
    - polaczanie przychodzace dzialaja bez problemu, polaczenie z tamtego
    kompa z zewnatrz na ten ktory ma DSL jest bezproblemowe. Tak samo sprawdzone
    tcpdumpem, pakiety fruwaja we wszystkie strony jak trzeba
    - po pewnym czasie wszystko wraca do normy

    I wszystko wraca do punktu wyjscia.
    Wyglada to tak jakby wychodzace pakiety SYN byly ciete gdzies za modemem,
    chociaz okresowosc tej awarii jest troche dziwna.

    --
    MG

  • 2. Data: 2003-01-08 06:36:43
    Temat: Re: problemy z internet dsl
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove>

    "Marcin Gibuła":

> [...]
    > co jakis czas przerwy w polaczeniach wychodzacych, to cos nadzwyczajnego

    ruter nie jest w stanie obsluzyc polaczen z twojego DSL'a

    byla o tym mowa juz kilka razy, zajrzyj na watek "iDSL Warszawa"

    Pozdr!
    jO.

  • 3. Data: 2003-01-08 06:36:58
    Od: maciek kanski <k...@N...ant.pl>

    On Tue, 7 Jan 2003 19:57:10 +0000 (UTC), Marcin Gibuła wrote:
> [...]
    > co jakis czas przerwy w polaczeniach wychodzacych, to cos nadzwyczajnego czy

    U mnie kiedyś sam się włączył profil bezpieczeństwa dla ruchu wychodzącego.
    TPSiarze dochodzili do tego 3dni, więc może poproś od razu o sprawdzenie tego.

    Pzdr

  • 4. Data: 2003-01-08 06:37:05
    Od: ".:b0l3k:." <a...@j...w.reply.to>

    Użytkownik "Marcin Gibuła" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wyglada to tak jakby wychodzace pakiety SYN byly ciete gdzies za modemem,
    > chociaz okresowosc tej awarii jest troche dziwna.

    tak ma być :))
    dopóki nie wymienią routerów.
    zapewne pingi do hostów z którymi nie możesz się połączyć działają.

    Michał Kwiatkowski

  • 5. Data: 2003-01-08 06:37:29
    Od: G...@f...onet.pl

    On Tue, 7 Jan 2003 19:57:10 +0000 (UTC) I had a dream that Marcin Gibuła <s...@x...pl>
    wrote:
    >mam pytanie, czy to ze na posiadanym przeze mnie Internet DSL zdarzaja sie
    >co jakis czas przerwy w polaczeniach wychodzacych, to cos nadzwyczajnego czy
    >raczej "typowego"?

    Typowe dla DSL w TPSA ;-)

    >I wszystko wraca do punktu wyjscia.
    >Wyglada to tak jakby wychodzace pakiety SYN byly ciete gdzies za modemem,
    >chociaz okresowosc tej awarii jest troche dziwna.

    Wiesz, moim zdaniem wszystko związane z TPSA DSL zasługuje na miano "dziwne" :)

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.