  • 1. Data: 2008-12-11 12:27:30
    Temat: problemy z pl-ix
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy dobrze widze i czy są jakies problemy z pl-ixem ?

    albo cos grubszego, bo taka interia to network not in table

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2008-12-11 12:32:33
    Temat: Re: problemy z pl-ix
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    icek2 pisze:
    > czy dobrze widze i czy są jakies problemy z pl-ixem ?
    > albo cos grubszego, bo taka interia to network not in table

    z moich obserwacji plix, wix, cdp leżą i kwiczą.

    --

    format

  • 3. Data: 2008-12-11 12:33:02
    Od: Krzysztof Weber <k...@r...pl>

    icek2 pisze:
    > Witam,
    >
    > czy dobrze widze i czy są jakies problemy z pl-ixem ?
    >
    > albo cos grubszego, bo taka interia to network not in table

    Skąd problem? Bo z TK też tak jest, nie działa trochę popularnych site'ów.

    K.

  • 4. Data: 2008-12-11 12:41:17
    Od: "sied@r" <siedar_@_CUTTHIS_safenet.pl>

    W Lublinie też tak samo.

    Mamy starty do RSow PLIXowych - sesje niestabilne.

    Z CDP niby coś dostajemy ale zamiast całej tablicy ok. 38 tys. tras.

    Darek

  • 5. Data: 2008-12-11 12:43:03
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy dobrze widze i czy są jakies problemy z pl-ixem ?
    >
    > albo cos grubszego, bo taka interia to network not in table

    tia - po wszystkich portach poszlo 200 Mbit jakiegos shitu na plixie - zanim
    zdazylismy polozyc porty do nich to tro

  • 6. Data: 2008-12-11 12:55:05
    Od: a...@g...com

    On 11 Gru, 13:27, icek2 <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > czy dobrze widze i czy są jakies problemy z pl-ixem ?
    >
    > albo cos grubszego, bo taka interia to network not in table

    Crowley leży i nawet ich infolinia się nie zgłasza :)
    Wygląda na gruszy problem :(
    A ja mam wychodzące połączenia na sipie crowleya :(

  • 7. Data: 2008-12-11 12:59:29
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    sied@r pisze:
    > W Lublinie też tak samo.
    >
    > Mamy starty do RSow PLIXowych - sesje niestabilne.
    >
    > Z CDP niby coś dostajemy ale zamiast całej tablicy ok. 38 tys. tras.
    >
    > Darek

    Przez chwile miałem 38-40k prefixów. Teraz mam 8, to te lokalnie
    podłączone do routera w Rzeszowie.

  • 8. Data: 2008-12-11 13:07:06
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    tia - cokolwiek to nie bylo to chlopaki z plixa lub cdp - mogliby dac znac o
    co idzie

    o.googlegroups.com...

  • 9. Data: 2008-12-11 13:08:13
    Od: Ted <t...@w...pl>

    > tia - po wszystkich portach poszlo 200 Mbit jakiegos shitu na plixie - zanim
    > zdazylismy polozyc porty do nich to tro

    Ten shit ominal min shapery Netiowe, jak dostales tylko 200Mb to sie
    ciesz, inni dostali wiecej.., ktos cos wie wiecej ?

    pozdrwiam

  • 10. Data: 2008-12-11 13:15:19

    Ted napisał(a):

    > Ten shit ominal min shapery Netiowe, jak dostales tylko 200Mb to sie
    > ciesz, inni dostali wiecej.., ktos cos wie wiecej ?

    Dostałem mail od Atmana, że są problemy z wix i Crowley.

    wer