  • Data: 2009-08-18 10:56:53
    Temat: progamik - stan naładowania baterii [N6233]
    Od: "butterfly" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Od niedawna mam N6233 i jedną z rzceczy jaka mnie ciut denerwuje to słaby
    (niewielki) wskaźnik poziomu naładowania baterii. Poszperałem troszkę w
    necie .. i jakoś w tym temacie kiepściutko. Przydałby sie przeciez jakis
    probram, który rozszerzałby wielkość paska np na cała szerokośc okienka i
    był podzielony na wiekszą ilośc sektorów wskazujących.
    A moze ktoś wie, widział, słyszał...