  • 1. Data: 2009-08-18 10:56:53
    Temat: progamik - stan naładowania baterii [N6233]
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    witam
    Od niedawna mam N6233 i jedną z rzceczy jaka mnie ciut denerwuje to słaby
    (niewielki) wskaźnik poziomu naładowania baterii. Poszperałem troszkę w
    necie .. i jakoś w tym temacie kiepściutko. Przydałby sie przeciez jakis
    probram, który rozszerzałby wielkość paska np na cała szerokośc okienka i
    był podzielony na wiekszą ilośc sektorów wskazujących.
    A moze ktoś wie, widział, słyszał...
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-18 14:10:01
    Temat: Re: progamik - stan naładowania baterii [N6233]
    Od: tumek-srumek <t...@i...com>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 12:56:53 +0200, butterfly napisał(a):

> [...]
    > probram, który rozszerzałby wielkość paska np na cała szerokośc okienka i
    > był podzielony na wiekszą ilośc sektorów wskazujących.

    moze zainstaluj sobie temat z jakas wieksza badz wyrazniejasza grafiką
    poziomu naladowania baterii ?
    --
    pozdro
    tumek