  • 1. Data: 2009-01-21 10:08:01
    Temat: projekt nowelizacji prawa o ruchu drogowym
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    http://moto.onet.pl/1528140,2217,artykul.html

    W skrócie- wszystko dla naszego "bezpieczeństwa".
    Minusy:
    -dostajesz mandat, jeśli nie zapłacisz go w ciągu 2 tyg wartość
    mandatu zwiększa się dwukrotnie
    - Każdy kierowca, który w ciągu pół roku zostanie przyłapany
    przez fotoradar pięciokrotnie, przez następny rok każdy następny
    występek będzie go kosztował podwójnie
    - wzrosną stawki za wykroczenia drogowe

    Plusy:
    - prędkość na autostradzie 140, drodze szybkiego ruchu 120

    __
    bandit 600s

  • 2. Data: 2009-01-21 10:27:45
    Temat: Re: projekt nowelizacji prawa o ruchu drogowym
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    -koNkRet- pisze:

    > Plusy:
    > - prędkość na autostradzie 140, drodze szybkiego ruchu 120

    Żartujesz sobie? Jakim plusem jest zwiększenie dopuszczalnej prędkości o
    10 km?
    Na drogach których de facto nie ma...

  • 3. Data: 2009-01-21 10:34:08
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jarek Skórski"
    >Żartujesz sobie? Jakim plusem jest zwiększenie dopuszczalnej prędkości o
    >10 km?

    W jaki sposób chcesz zwiększyć prędkość o długość?

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb A tak - to jakby mówić do pralki. Zadajesz
    `b K...@e...eu.org d' jej pytanie, a ona pierze. Zupełny brak

  • 4. Data: 2009-01-21 10:48:21
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jarek Skórski"
    >
    > W jaki sposób chcesz zwiększyć prędkość o długość?

    Hm..
    Nie da się? Da się.. W Polsce wszystko sie da

  • 5. Data: 2009-01-21 11:00:31
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-21 11:34, Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jarek Skórski"
    >
    > W jaki sposób chcesz zwiększyć prędkość o długość?

    Znaczy się w wojsku nie byłeś. Tam standardem było polecenie
    "a teraz szeregowy wykopiecie okop od tego krzaka w stronę lasu
    do wieczora".

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-01-21 11:50:24
    Od: fv <f...@c...com>

    -koNkRet- wrote:
    > Plusy:
    > - prędkość na autostradzie 140, drodze szybkiego ruchu 120

    Oj chyba ktoś piszący ten projekt poczuł się urażony 10-cioma punktami karnymi za
    jazdę >160 na
    ekspresówce ;-) Dobrze, to trochę utrudni życie trutniom z kamerkami.

    Oczywiście, jeśli wejdzie w życie (a nie wejdzie właśnie ze względu na te punkty).

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 7. Data: 2009-01-21 12:54:20
    Od: p...@i...pl

    On 21 Sty, 11:08, -koNkRet- <k...@o...pl> wrote:
    > http://moto.onet.pl/1528140,2217,artykul.html

    > W skrócie- wszystko dla naszego "bezpieczeństwa".

    to się "demokracja" nazywa, wszystko dla bezpieczenstwa i "dobra"
    obywateli i w pi...u z pomyslowoscia roznorodnoscia i wolnoscia...
    kurna komunizm wraca? nigdy nie odszedl... na zdrowie. a wlasciwie na
    pohybel.

    krzychut

  • 8. Data: 2009-01-21 14:15:57
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-21 11:08:01 +0100, -koNkRet- <k...@o...pl> said:

> [...]
    > Minusy:
    > -dostajesz mandat, jeśli nie zapłacisz go w ciągu 2 tyg wartość

    Oj, to chyba mało zgodne z obowiązującymi ustawami, np. zasadniczą.

    > - Każdy kierowca, który w ciągu pół roku zostanie przyłapany
    > przez fotoradar pięciokrotnie, przez następny rok każdy następny
    > występek będzie go kosztował podwójnie

    Cosik mi się zdaję, że to tak samo jak powyższe.

    > Plusy:
    > - prędkość na autostradzie 140, drodze szybkiego ruchu 120

    Czyli podniosą prędkość na drogach, których nie ma...
    Jeszcze jeden plus - za przekroczenia prędkości mają być kary
    administracyjne, więc immunitet nie pomoże. Te dwa punkty jak dla mnie
    mogą zostać ;-)

    de Fresz

  • 9. Data: 2009-01-21 16:26:31
    Od: Tomek <b...@f...pl>

    W art. nie pisali nic o zniesieniu punktów. Takie jest założenie? (moim
    zdaniem głupota)

    > Czyli podniosą prędkość na drogach, których nie ma...

    Do pracy 20km autostradą, do rodzinki 180km autostradą, do drugiej rodzinki
    350km autostradą. Mnie tam zwiększenie prędkości cieszy.
    Trzeba się było ulokowac gdzies bliżej A4 :-P

    pozdr
    Szwed

  • 10. Data: 2009-01-21 18:27:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-21 17:26:31 +0100, Tomek <b...@f...pl> said:

    > Do pracy 20km autostradą, do rodzinki 180km autostradą, do drugiej rodzinki
    > 350km autostradą. Mnie tam zwiększenie prędkości cieszy.
    > Trzeba się było ulokowac gdzies bliżej A4 :-P

    Fiu fiu, szczęściarz. Mieć sposobność korzystać z najdłuższego odcinka
    autostrady w kraju... Ja do teściów mam ~400 km, w tym po autostradach
    0 (słownie: zero), a ekspresówkami może się zbierze z 60 km. Dodam że
    mieszkam w stolicy tego pięknego kraju, a oni w 3. co do wielkości
    aglomeracji.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco