  • 11. Data: 2009-01-22 14:37:59
    Temat: Re: projekt nowelizacji prawa o ruchu drogowym
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:gl7pf4$m1e$1@inews.gazeta.pl...

    > Fiu fiu, szczęściarz. Mieć sposobność korzystać z najdłuższego odcinka
    > autostrady w kraju... Ja do teściów mam ~400 km, w tym po autostradach 0
    > (słownie: zero), a ekspresówkami może się zbierze z 60 km. Dodam że
    > mieszkam w stolicy tego pięknego kraju, a oni w 3. co do wielkości
    > aglomeracji.
    A samolotem nie mozesz??

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 12. Data: 2009-01-22 14:46:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > A samolotem nie mozesz??

    Motocykl nie wchodzi do luku bagażowego.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 13. Data: 2009-01-22 15:35:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > (słownie: zero), a ekspresówkami może się zbierze z 60 km. Dodam że
    > mieszkam w stolicy tego pięknego kraju, a oni w 3. co do wielkości

    To po co offroadem lecisz ?

  • 14. Data: 2009-01-22 15:51:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-22 16:35:52 +0100, Magic <m...@w...pl> said:

    > m że

    > To po co offroadem lecisz ?

    A w Polsce mam inną opcję? Do wyboru tylko offroad piaszczysty lub
    asfaltowy :->

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco