    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: propozycja orange - sciema totalna
    Date: Fri, 16 Oct 2009 23:46:29 +0200

    witam

    Mojej żonie kończy się umowa terminowa. Dziś, 3 mieś. przed zakonczeniem
    zadzwonił konsultant, i zaczął namawiać na wspaniałe tanie rozwiazanie.
    Spodobało mi sie to, bo TERAZ rozmowy z jej telefonu są beznadziejnie
    drobie, i właściwie w 10 dni sie je wygaduje na najkonieczniejsze
    rozmowy - potem korzystamy oboje z mojego POPa. Niewygodne to wiec
    konsultanta słuchałem ( ja mam szybszy detektor "ściem" niz żona) z
    zainteresowaniem. Umowa miała by zacząć obowiazywać już a nie za 3
    miesiace -wiec narazie jest super.
    Oczywiście konsultant zamiast zredukować nasze opłaty miesięczne
    wystartował z taryfą "stopień" droższą oczywiście odrazu 500 minut i
    upust 30% - za brak telefonu. Fajnie sie słuchało, ale poprosiłem o coś
    tańszego. zaproponował 125minut do orange +125 minut do reszty, za
    50zł-30% = 42 z groszami. Dwa razy spytał czy może wysyłać aneks, ale
    powiedziałem ze narazie nie. Twardy jestem, bo nawet 100 smsów za 1zł
    mnie nie przekonało do natychmiastowej zgody. Do poniedziałku musi
    zaczekać.
    42zł /250 minut to wychodzi średnio po 17gr. sęk w tym ze wiekszość
    rozmów mamy w orange, cholera wie jak to co oferuje teraz
    będzie"schodzić" i jakie stawki poza abo. Coś mnie tknęło zeby policzyć
    ile ja za to samo w popie zapłace.
    kupuje zdrapke25(za25)i zdrapke 200(za195) za to dostaje +30 za dwusetke
    i +30% za staż (jeśli doładuje szybciej niż 25 dni). tak wiec wydaje
    220zł(10 miesiecy spokój) a dostaje 25+200+30+60=315 (z czego 60 tylko
    do orange) Inaczej mówiąc koszt (220/315) koszt każdej "orangowej"
    złotówki wynosi 70gr. Tak wiec w pakietach mam rozmowy nie po 10
    gr(or+stac) tylko po 7gr i nie po 29 - reszta tylko 20gr.
    Za 125 min do orange zapłacę 8,75 i 125 do reszty=25,37 razem=34,13
    bez zobowiązani mam to samo o 8zł taniej, z gwarancją obniżania stawek
    gdy obniży je konkurencja :). NIeskonczony kapitał złotówek, dowolność w
    wydatkowaniu orange/poza najkorzystniejsze "schodzenie" jakie mozna
    sobie zażyczyć, pakiety internetowe po 5zł....

    "Ech te ludzie", gdyby tylko umieli liczyć....

    Pozdrawiam "sciemniaczy" z działu abonamentów Orange
    ToMasz