  • 1. Data: 2011-05-23 20:13:13
    Temat: prośba o kompilację programu (ASM AVR MEGA8)
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Autor jest niestety mocno zajęty a chciałbym w końcu uruchomić logger
    GPS - czy ktoś znalazłby chwilkę na skompilowanie programu znajdującego
    się w tej paczce?
    http://badworm.enetia.pl/elektronika/gps.zip
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2011-05-23 21:44:46
    Temat: Re: prośba o kompilację programu (ASM AVR MEGA8)
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Autor jest niestety mocno zajęty a chciałbym w końcu uruchomić logger
    > GPS - czy ktoś znalazłby chwilkę na skompilowanie programu znajdującego
> [...]

    Tak ciężko ściągnąć ze strony http://atmel.com bezpłatne AVR Studio i przy
    okazji czegoś się nauczyć? Gdy podczas kompilacji napotkasz jakieś problemy,
    to sam chętnie Ci pomogę.

    Na początek dam Ci pierwszą rybę - link bezpośredni do AVR Studio, żebyś się
    rejestrować nie musiał:
    <http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/a
    vrstudio5.0.beta2.exe>

  • 3. Data: 2011-05-24 20:32:36
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 23:44:46 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Tak ciężko ściągnąć ze strony http://atmel.com bezpłatne AVR Studio i przy
    > okazji czegoś się nauczyć? Gdy podczas kompilacji napotkasz jakieś problemy,
    > to sam chętnie Ci pomogę.

    Dzięki Marcinie za opieprz, jednak AVR Studio nie gryzie :P Program
    udało się skompilować (choć były dwa błędy, które chyba poprawiłem we
    właściwy sposób) ale pospieszyłem się z prośbą. Zasugerowałem się
    przypisaniami etykiet do wyprowadzeń dla LCD a nie spojrzałem, że ta
    wersja programu w ogóle nie zawiera obsługi LCD z Siemensa S65 -
    pozostaje tylko dalej męczyć autora o skompilowany program bądź
    chociażby o źródła :(

  • 4. Data: 2011-05-25 15:36:24
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 23 May 2011 22:13:13 +0200 badworm <n...@p...pl> napisał:

    >się w tej paczce?
    >http://badworm.enetia.pl/elektronika/gps.zip

    Żeby jeszcze kurde po kimś błędy w kodzie poprawiać, ech...

    Masz: http://maciek100.boo.pl/elec/gps_cmp.zip

  • 5. Data: 2011-05-29 20:21:28
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2011 17:36:24 +0200, __Maciek napisał(a):

    > Żeby jeszcze kurde po kimś błędy w kodzie poprawiać, ech...
    > Masz: http://maciek100.boo.pl/elec/gps_cmp.zip

    Dzięki. Udało mi się wydobyć od autora źródło programu z obsługą LCD a
    następnie je samodzielnie skompilować. Pozostał jeden mały problem:
    PWM... Użyty w loggerze wyświetlacz z Siemensa S65 ma podświetlenie
    wymagające zasilania napięciem co najmniej 10V. Zostało to rozwiązane w
    ten sposób, że PWM z procesora popędza prościutką przetwornicę na jednym
    tranzystorze, cewce i diodzie. Z braku obsługi PWM próbowałem coś dodać
    samemu na bazie tego:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=595
    4278#5954278
    ale nie otrzymuję żadnego przebiegu na OC1A działa (kompiluje się
    prawidłowo) :(
    Tutaj plik źródłowy z wklejonym przeze mnie kodem:
    http://badworm.enetia.pl/elektronika/gps.zip
    Gdzie zrobiłem błąd?
    Potrzebuję stałego PWM o częstotliwości około 177kHz z wypełnieniem 71%
    na wyjściu OC1A, kwarc 8MHz.