  • 51. Data: 2010-07-16 11:38:48
    Temat: Re: prośba o pomoc - kolizja służbowym autem
    Od: kkk <m...@g...com>

    Dobrze mu wszyscy doradzacie - "uciekaj stamtąd" - przecież napisał
    że szuka pracy, mam sporo ludzi wokół co byliby szczęśliwi za 1400zł/
    msc i nie są to ani nieudacznicy, ani ludzie bez wykształcenia.
    Zresztą teraz łatwiej o lepiej płatną pracę po wykształceniu
    zasadniczym.
    Piszę również o dużym mieście.

  • 52. Data: 2010-07-16 11:49:45
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    M.H. wrote:
    > No dobra, a gdyby tak skasował auto (mniejsza o powód) za 40 tys ?

    No to co?
    Są tylko dwie możliwości - on się do tego przyczynił ALBO nie on się do
    tego przyczynił.

    A teraz kombinuj dlaczego ktoś, kto jest winien zdarzeniu, ma nie
    ponowsicć (niezgodnie z prawem i logiką) odpowiedzialności za to, co zrobil.

    > To też powinien bez gadania zapłacić ?
    > Gdybym był pracownikiem, to bym w takiej sytuacji do auta nie wsiadał.

    Czyli myślisz.
    To oznacza, że poprzednie zdanie pisał za ciebie ktoś inny.

    > To rozwiązanie szanowny Bydlaku już jest nieaktualne

    Jest jak najbardziej aktulane - czyba że autor chce do końca życia być
    debilem nie wyciągającym wniosków ze swoich działań.
    Wtedy jechał beztrosko, choć nie widział, czy może.
    Zepsuł auto.
    Ma zapłacić.
    Nadal nie rozumie, że to on rozwalił auto, a nie księgowy w firmie, w
    której go zatrudniono.

    > Dobrze się mówi, kiedy kwota jest niewielka.

    Dlatego trzeba myśleć - ty odstręczasz go od tego, a ja mu będę usilnie
    zalecał myślenie przed podejmowaniem działań.
    Tym się różnimy.

    > Dlaczego ?

    Bo nie ma trzeciego kroku.

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2010-07-16 12:12:20
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-14 12:02, Czabu pisze:

    > Nadal spora część ludzi uważa, że służbowe, to niczyje.

    Najlepsze auto terenowe to auto służbowe :)

  • 54. Data: 2010-07-16 13:24:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

[...]

    =================================

    super, że ma prace a nie jest na garnuszku Państwa. Dobrze, ze szuka pracy
    jak ta co ma mu nie odpowiada. Jezeli w dodatku nie moze innej lepiej
    platnej znalezc to swiadczy o tym, ze w danym regionie jego wynagrodzenie
    jest wlasciwe (nie mowie tu o kwestiach godnego zycia bo trudno mi sobie
    wyobrazic przezycie w duzym miescie za mniej niz 3k pln na glowe a jak juz
    masz dzieci to za 1400 to padaka totalna)

    Nie zmienia to zupelnie mojego stosunku do watku czyli jak zniszczysz rzecz
    nalezaca do kogos poprzez jej niewlasciwe uzytkowanie albo niewlasciwe
    zabezpieczenie/przechowywanie to niestety mozna przyjac, ze zaplata jest
    sluszna. Zreszta (nie wtym przypadku) kodeks pracy przewiduje
    odpowiedzialnosc pracownika za powierzone mu mienie. Nie mozna
    nieodpowiedzialnosci pracownika/zleceniobiorcy/podwykonawcy/kogokolwiek
    tlumaczyc tym, ze jest biedny.

    Icek

  • 55. Data: 2010-07-22 19:20:43
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 14 Lip, 16:36, "Jurand" <j...@i...pl> wrote:

    > A kogo musisz porwać, żeby dostać te 1400?
    > Tak zupełnie serio - jeśli jest to Twoja praca marzeń i mieszkasz w
    > miejscowości o uroczej nazwie np. Jęczydół (czyli zabitej dechami wsi) -
    > płaca jest normalna. W innym przypadku zwijałbym się stamtąd szybciej, niż
    > ustawa przewiduje.

    > 1400 to dostaję jak dopnę jakiś duży temat, ostatnio zakup i
    > konfiguracja serwera. Firma ma ok 1000 pracowników, lokalizacja -
    > Katowice. Praca jest ok, ludzie też - a to się liczy.

    Stary - to w Katowicach z palcem w d... powinieneś z tymi umiejętnościami
    wyciągnąć 50% więcej na starcie na okresie próbnym w nowej firmie.

    Jurand.

  • 56. Data: 2010-07-22 23:58:48
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    Mateusz pisze:
> [...]
    > konfiguracja serwera. Firma ma ok 1000 pracowników, lokalizacja -
    > Katowice. Praca jest ok, ludzie też - a to się liczy. Gorzej z płacą.

    Człowieku, szanuj się trochę. Tyle to można dostać za godzinę, jak
    jesteś poszukiwanym specjalistą. Minimum w IT dla kogoś, kto zna się na
    swojej pracy powinno być przynajmniej 2 razy wyższe.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 57. Data: 2010-07-23 00:25:36
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Jarosław Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > jesteś poszukiwanym specjalistą. Minimum w IT dla kogoś, kto zna się na
    > swojej pracy powinno być przynajmniej 2 razy wyższe.

    Poniżej 10 PLN / godz. to ciężko kogoś do kopania rowów znaleźć ...

    Pzdr

    JKK