  • 1. Data: 2010-07-14 10:31:04
    Temat: Dziury
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    swoje chwalicie
    41,Na_przejsciu_dla_pieszych_wpadla_do_studzienki.ht
    ml

    cudzego nie znacie
    http://deser.pl/deser/1,83453,8132409,Dziura_pochlon
    ela_samochod__WIDEO_.html

    http://deser.pl/deser/1,83453,7960312,To_nie_photosh
    op__wielka_dziura_w_Gwatemali.html

    Choc tego photoshopa nie bylbym pewien.

    P.S. skad sie biora nazwy motocykli
    http://www.youtube.com/watch?v=HnGX5jL-lhg

    J.

  • 2. Data: 2010-07-14 10:35:13
    Temat: Re: Dziury
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    J.F. napisać:

    > http://deser.pl/deser/1,83453,7960312,To_nie_photosh
    op__wielka_dziura_
    > w_Gwatemali.html
    > Choc tego photoshopa nie bylbym pewien.

    Risercz szwankuje? ;)
    http://www.joemonster.org/filmy/25639/Wielka_dziura_
    w_Gwatemali

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 3. Data: 2010-07-14 11:02:37
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > swoje chwalicie
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,81348
    41,Na_przejsciu_dla_pieszych_wpadla_do_studzienki.ht
> [...]
    Czepiasz sie dziur a w naszym pielnym kraju alfalt sie sam formuje do kola danego
    pojazdu aby lepiej
    sie hamowalo przed swiatlami i aby auta sie lepiej trzymaly jezdni :-)
    http://www.tvn24.pl/0,1664872,0,1,auta-tona-w-asfalc
    ie,wiadomosc.html
    ps. a wczoraj KDDiA podala ze 60% drog jest w stanie b.dobrym i dobrym :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-07-14 11:04:25
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > swoje chwalicie
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,81348
    41,Na_przejsciu_dla_pieszych_wpadla_do_studzienki.ht
> [...]
    Czepiasz sie dziur a w naszym pielnym kraju asfalt sie sam formuje do kola danego
    pojazdu aby lepiej
    sie hamowalo przed swiatlami i aby auta sie lepiej trzymaly jezdni
    http://www.tvn24.pl/0,1664872,0,1,auta-tona-w-asfalc
    ie,wiadomosc.html
    ps. a wczoraj GDDiA podala ze 60% drog jest w stanie b.dobrym i dobrym
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-07-14 11:34:10
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 14 Lip, 11:04, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    841,Na_przejsciu_d...

> [...]
    > pozdrawiam
    >
    > --
    > Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.

    no, bo reszta jest w stanie opłakanym :)

    Pozdrawiam,
    GG

  • 6. Data: 2010-07-14 11:37:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > ps. a wczoraj GDDiA podala ze 60% drog jest w stanie b.dobrym i dobrym
    > pozdrawiam

    ale mowili o tych u naszych sasiadow na zachodzie

    Icek

  • 7. Data: 2010-07-14 12:12:09
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Icek napisał:

    > ale mowili o tych u naszych sasiadow na zachodzie
    Nie, nie o naszych pieknych krajowych drogach, przyznali sie tylko do tego ze sa
    fragmenty z
    koleinami ale tego jest niewiele (kolein/dróg?) :-) Nawet dzis rano sie w radio
    nasmiewali z tego :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-07-14 12:47:22
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Gabriel 'wilk'" wrote:
    > Nie, nie o naszych pieknych krajowych drogach, przyznali sie tylko do tego ze sa
    > fragmenty z koleinami ale tego jest niewiele (kolein/dróg?) :-)

    Pewnie chodziło im o to, że zazwyczaj jedziesz sobie spokojnie koleiną,
    aż tu nagle zdziwienie, gdy pojawia się normalna droga. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2010-07-14 13:22:37
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-07-14 11:04, Gabriel 'wilk' pisze:

> [...]
    ie,wiadomosc.html
    > ps. a wczoraj GDDiA podala ze 60% drog jest w stanie b.dobrym i dobrym

    Pewnie chodziło o te fragmenty dróg krajowych, które są pod "opieką" GDDKiA.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2010-07-14 15:07:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 11:04:25 +0200, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > http://www.tvn24.pl/0,1664872,0,1,auta-tona-w-asfalc
    ie,wiadomosc.html
    > ps. a wczoraj GDDiA podala ze 60% drog jest w stanie b.dobrym i dobrym

    Ta, też to słyszałem w radiu. Piękny sposób, by powiedzieć, że prawie
    połowa dróg jest do remontu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl