  • 1. Data: 2009-10-18 09:32:32
    Temat: proteus isis jak dodac model?
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    potrzebuję do programu proteus isis dodać element LM393.
    Najpierw próbowalem zrobic to samemu: isis pozwala stworzyc symbol elementu,
    powiazac go z podstawką i dodać do bibliotek, ale za chiny nie potrafię
    znaleźć informacji jak wsadzić do środka model stworzonego ukladu.
    Znalazłem też na stonie texasa gotowe biblioteki spice, tyle ze sa to pliki
    tekstowe z opisem każdego elementu z osobna, a jesli dobrze analizuje pliki
    w katalogach proteusa, to potrzebowalbym 1 plik z biblioteka zbiorcza.

    Generalnie wiec pytanie jest takie: jak moge dodac lm393 do isisa? bo google
    nie wiedza...

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 2. Data: 2009-10-18 17:20:26
    Temat: Re: proteus isis jak dodac model?
    Od: "Kabelek" <k...@g...de>

> [...]
    > powiazac go z podstawką i dodać do bibliotek, ale za chiny nie potrafię
    > znaleźć informacji jak wsadzić do środka model stworzonego ukladu.

    Chyba mam zly dzien i nie rozumiem o co ci chodzi.
    Do jakiego srodka. Projektu, biblioteki?

> [...]
    > w katalogach proteusa, to potrzebowalbym 1 plik z biblioteka zbiorcza.

    Co dla ciebie oznacza "biblioteka zbiorcza"

    > Generalnie wiec pytanie jest takie: jak moge dodac lm393 do isisa? bo google
    > nie wiedza...

    1. Jaka wersja programu?
    2.Chcesz dodac do istniejacej biblioteki ten uklad (model), czy chcesz stworzyc
    nowa biblioteke z wybranymi ukladami?

    Pozdrawiam
    Kabelek

  • 3. Data: 2009-10-18 17:24:28
    Od: Kicer <...@...c>

    Kabelek wrote:

    > Chyba mam zly dzien i nie rozumiem o co ci chodzi.
    > Do jakiego srodka. Projektu, biblioteki?

    chce nauczyc proteusa nowego elementu/ukladu ;)

    > Co dla ciebie oznacza "biblioteka zbiorcza"

    cos co jak otworze w notatniku to widze SPICE LIBRARY i potem kolejno
    odsepraowane od siebie jakimis binarami elementy opisane tekstowo ;)

    > 1. Jaka wersja programu?

    7.4

    > 2.Chcesz dodac do istniejacej biblioteki ten uklad (model), czy chcesz
    > stworzyc nowa biblioteke z wybranymi ukladami?

    to 1.

    > Pozdrawiam
    > Kabelek

    pozdro

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 4. Data: 2009-10-18 18:09:01
    Od: "Kabelek" <k...@g...de>

    "Kicer" <...@...c> schrieb im Newsbeitrag news:hbfj0c$82v$1@kushnir.sileman...

> [...]
    >
    > cos co jak otworze w notatniku to widze SPICE LIBRARY i potem kolejno
    > odsepraowane od siebie jakimis binarami elementy opisane tekstowo ;)

    Nie mam teraz tego programu na kompie, ale jak dobrze pamietam to musisz zmienic
    atrybut danej bibloiteki bo sa zabezpieczone "Tylko do odczytu". Np. MEMORY.LIB
    Potem: Compile to Library i powinna byc juz dana biblioteka widoczna do ktorej
    chcesz dodac elelment. Jezeli nie jest odbezpieczony to jest tylko biblioteka
    USERDVC
    To zabezpieszenie ma tez wplyw ma Libraries Manager
    Mam nadzieje, ze o to ci chodzilo.

    Pozdrawiam
    Kabelek