  • 1. Data: 2010-05-30 07:56:32
    Temat: przedluzacz USB z mala koncowka
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Posiadam, nie wykorzystane wejscie USB z przodu laptopa, chcialbym je
    uzywac, niestety zwykle przedluzacze/huby itd posiadaja zwykle dluga
    koncowke, trzymam w tym miejscu reke i zapewne kiedys by mi sie to
    oderwalo, dlatego szukam malego przedluzacza USB tak z 15-20cm z jak
    najmniejsza koncowka, np taka jaka posiada ten hub:

    http://www.media-tech.eu/page.php?do=details&lang=pl
    &pid=526&kid=17

    czy ktos wie, gdzie cos takiego moglbym dostac?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-05-31 18:29:28
    Temat: Re: przedluzacz USB z mala koncowka
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja kiedys szukalem wtyczki katowej lub bardzo krótkiej bo mi sie nie miesci
    standardowa do telewizora, który wisi na scianie. Niestety nie znalazlem. W
    koncu gdzies wpadla mi w rece karta sieciowa wifi z kabelkiem 25cm i krótka
    wtyczka.

    PC

  • 3. Data: 2010-06-11 14:08:47
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 30.05.2010 09:56, schrieb R.M.:
> [...]
    >
    > http://www.media-tech.eu/page.php?do=details&lang=pl
    &pid=526&kid=17

    > czy ktos wie, gdzie cos takiego moglbym dostac?

    gotowca nie widziałem, ale łatwo samemu zrobić. Miałem podobny problem z
    nawigacją. USB wchodzi tam od dołu i deska rozdzielcza przeszkadza.
    Urżnąłem oryginalną wtyczkę i zrobiłem nową tylko z wkładu. Po zalaniu
    silikonem wyglądała prawie jak oryginał. Tylko jakiś skurwysyn ukradł mi
    ją ostatnio (wraz z nawigacją :-(). Mam nową nawigację i będę robił nową
    wtyczkę.

    Waldek