  • 1. Data: 2010-05-30 08:39:44
    Temat: Asus Radeon HD3450 512MB /64bit/ DVI/HDMI (AGP)
    Od: jmj <k...@w...pl>

    Witam
    Chcę kupić kartę grafiki Asus Radeon HD3450 512MB /64bit/ DVI/HDMI
    (AGP). Jednak w specyfikacji pisze że jest to karta AGPx8. A ja mam
    płytę główną jedynie z AGPx4 (Abit KT7A). Kiedyś wychodziły karty
    graficzne kompatybilne jednocześnie z AGPx4 i AGPx8. Więc moje pytanie
    jest takie czy ta karta graficzna pójdzie w porcie AGPx4?

    Jacek

  • 2. Data: 2010-05-30 10:10:42
    Temat: Re: Asus Radeon HD3450 512MB /64bit/ DVI/HDMI (AGP)
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:4c022450$0$17101$65785112@news.neostrada.pl,
    jmj <k...@w...pl> nabazgrał:
> [...]
    > graficzne kompatybilne jednocześnie z AGPx4 i AGPx8. Więc moje pytanie
    > jest takie czy ta karta graficzna pójdzie w porcie AGPx4?

    RTFM

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2010-05-30 11:08:40
    Od: jmj <k...@w...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > In news:4c022450$0$17101$65785112@news.neostrada.pl,
    > jmj <k...@w...pl> nabazgrał:
    >>

    > RTFM

    A z kąd mam wziąć niby ten manual???

  • 4. Data: 2010-05-30 11:46:31
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    jmj wrote:
    > A z kąd mam wziąć niby ten manual???

    z internetu ??

    a tu patrzałeś:
    http://support.asus.com/download/download.aspx?SLang
    uage=pl-pl ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-05-30 12:49:41
    Od: jmj <k...@w...pl>

    VSS pisze:

    > z internetu ??
    >
    > a tu patrza?e?:
    > http://support.asus.com/download/download.aspx?SLang
    uage=pl-pl ??

    tam są tylko sterowniki i programiki do podkręcania