  • 1. Data: 2015-01-25 15:19:30
    Temat: przegrywanie kontaktów samsung <> samsung przez bluetooth-a
    Od: s...@g...com

    Witam
    Mam Samsunga xcover
    Dostałem SIII

    Od godziny siedzę i nie jestem w stanie przekopiować
    przez bluetootha kontaktów.

    Telefony się widzą przez blue ale ni cholery nie wiem
    co zrobić żeby przekopiować kontakty :(

    Google mi nie pomaga, za prosty problem :(

  • 2. Data: 2015-01-25 17:58:07
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Od godziny siedzę i nie jestem w stanie przekopiować
    > przez bluetootha kontaktów.

    Eksportuj kontakty na kartę pamięci w jednym pliku *.vcf, później tę kopię
    przerzucasz na drugi telefon na kartę pamięci wybierając Importuj z karty
    pamięci.

  • 3. Data: 2015-01-25 21:27:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Eksportuj kontakty na kartę pamięci w jednym pliku *.vcf, później tę kopię
    > przerzucasz na drugi telefon na kartę pamięci wybierając Importuj z karty
    > pamięci.

    Można też użyć komputera z programem Samsunga Kies
    i nie tylko adresy przekopiować ale całą zawartość telefonu.

  • 4. Data: 2015-01-25 23:21:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > Telefony się widzą przez blue ale ni cholery nie wiem
    > co zrobić żeby przekopiować kontakty :(
    >
    > Google mi nie pomaga, za prosty problem :(

    <http://www.cnet.com/how-to/wirelessly-migrate-data-
    between-samsung-galaxy-devices/>
    1. Install the Samsung Smart Switch Mobile app on both of your Galaxy
    devices.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-01-26 11:33:04
    Od: s...@g...com

    Czyli dzisiejsze smartfony nie są w stanie przesłać książki
    teleadresowej z jednego telefonu do drugiego?

  • 6. Data: 2015-01-26 21:15:09
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    s...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :
    > Czyli dzisiejsze smartfony nie są w stanie przesłać książki
    > teleadresowej z jednego telefonu do drugiego?

    Chyba są. Kontakty>udostepnij>zaznacz wszystkie> przez BT Przynajmniej
    ostatnio tak zrobiłem.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 7. Data: 2015-01-26 21:20:50
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <s...@g...com> napisał:

> [...]

    A po co? Telefony same sobie z tym doskonale radzą.
    Po kij im do tego jakiś smartfon? ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2015-01-27 14:47:04
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 21:27:11 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Można też użyć komputera z programem Samsunga Kies
    > i nie tylko adresy przekopiować ale całą zawartość telefonu.

    Najnowszy Samsung Kies 3, który jest dedykowany do tych telefonów,
    został wykastrowany z tej funkcji (kontakty) - skandal!

    Ircys

  • 9. Data: 2015-01-27 15:19:15
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-27 o 14:47, Ircys pisze:

    > Najnowszy Samsung Kies 3, który jest dedykowany do tych telefonów,
    > został wykastrowany z tej funkcji (kontakty) - skandal!

    A to ciekawe co opowiadasz jest. Mój Kies 3 ma opcje odzyskania
    kontaktów z kopii, którą zrobił.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 10. Data: 2015-01-27 20:00:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ircys" <i...@p...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Najnowszy Samsung Kies 3, który jest dedykowany do tych telefonów,
    > został wykastrowany z tej funkcji (kontakty) - skandal!

    Przykre... kiedyś to był fajny program.
    Dobrze wiedzieć, nie będę więcej polecał.