  • 1. Data: 2009-07-27 17:06:42
    Temat: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
    wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w
    systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych
    rejestracyjnych, bo infolinika nic nie może zrobić. Nie ważne, że mam konto
    w Polkomtelu, że dostaję faktury za abonament. W bazie simplusa (którego
    odmianą jest SS) mam tylko 1 imię wpisane i kanał.

    Wysyłam aktualizację. Mam nadzieję, że przyjmą i że ponowny wniosek o
    przeniesienie się uda. Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
    odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 2. Data: 2009-07-27 17:14:15
    Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-27 19:06, Tristan napisał/a:
    > Witam,
    >

    > Wysyłam aktualizację. Mam nadzieję, że przyjmą i że ponowny wniosek o
    > przeniesienie się uda. Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
    > odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(

    www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić
    dane rejestracyjne.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-07-27 17:38:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 27 lipiec 2009 19:14
    (autor Czarek
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h4kn92$mcl$3@news.dialog.net.pl>):

    > www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić
    > dane rejestracyjne.

    Tylko tam trzeba pluskod albo puk, a ja nie mam żadnego z nich do SSa.

  • 4. Data: 2009-07-27 18:05:43
    Od: "Wojciech Rymer" <wrymer[wytnij]@o2.pl>

    > Tylko tam trzeba pluskod albo puk, a ja nie mam żadnego z nich do SSa.

    Ależ to banalnie proste :) jeden kontakt z DOK SS i można mieć PUK
    z telefonu SS nie pamiętam numeru (pewnie zapisany jest w pamięci karty
    SIM) lub pod numerem 601 102 555.
    A tak naprawdę nie cały kod PUK jest potrzebny, ale cztery ostatnie jego
    cyfry.

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-07-27 18:41:03
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Czarek pisze:

    > www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić
    > dane rejestracyjne.

    Nie mozna dokonac aktualizacji. pojawia sie info ze usluga niedostepna i
    zeby sprobowac pozniej odkad uzywam tego.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 6. Data: 2009-07-27 18:50:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-27 20:41, ztomasz napisał/a:

    > Nie mozna dokonac aktualizacji. pojawia sie info ze usluga niedostepna i
    > zeby sprobowac pozniej odkad uzywam tego.

    Ale sprawdzałeś SS czy np. simplus?
    Ostatnio Ebok bardzo się zmienił, przed chwilą sprawdziłem dla simplusa
    i można zmodyfikować dane rejestracyjne.

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-07-27 19:00:01
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na
    > wniosku
    > wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w

    Ty przynajmniej mozesz korzystać z telefonu. Ja jestem w trakcie
    przenoszenia numeru z Play do mBankmobile i 2 tygodnie temu Play, zgodnie z
    procedurami, wyłączył mi numer. Do tej pory karta SIM, którą otrzymałem od
    mBanku, nie loguje się do sieci.

    Reklamacja złożona półtora tygodnia temu dwoma kanałami (telefonicznie i
    e-mailowo) nadal zostaje bez odpowiedzi. Dziś na mLinii dowiedziałem się, że
    reklamacja jest (podobno) rozpatrywana. Piszę "podobno" bo konsultant mBanku
    nie potrafi udzielić żadnych dodatkowych informacji, więc nie mogę mieć
    pewności, że ktokolwiek się za tę sprawę zabrał.

    Co ciekawe strony typu www.sprawdznumer.pl czy tez
    http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number informują, iż numer został
    już przeniesiony do sieci Plus, na której oparty jest mBank Mobile, zaś
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    uslugi_standardowe/sprawdz_czy_numer_nalezy_do_plusa
    /
    wyświetla, iż numer nie należy do nich.

    > Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
    > odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(

    W sumie u mnie to już prawie miesiąc. Wniosek o przeniesienie złożyłem 30
    czerwca. Dziś mamy 27 lipca, a od dwóch tygodni osoby próbujące się do mnie
    dodzwonić słyszą "wybrany numer nie istnieje". Sytuacja jest o tyle patowa,
    że nie mogę już nawet zrezygnować z przenosin.

    Ciekawe ile osób lewituje, podobnie jak ja, pomiędzy jednym a drugim
    operatorem, bez mozliwości korzystania z własnej komórki, bez żadnych
    perspektyw na rozwiązanie problemu, nie mówiąc już o jakiejkolwiek
    rekompensacie za zaistniałą sytuację...

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg

  • 8. Data: 2009-07-28 05:12:15
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
    > wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w

    Normalka- u mnie czepiali się (Mova) o brak PESEL, a ichni formularz
    rejestracyjny stosownego pola nie zawiera(ł) (może poprawili?).

    > systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych

    A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?

    "Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
    Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."

    http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-07-28 05:14:27
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

> [...]

    "Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
    Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."

    Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 10. Data: 2009-07-28 07:31:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 07:14
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h4m1fj$aeq$2@inews.gazeta.pl>):

    > A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?

    Niestety, tylko w Salunie.

    > "Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
    > Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."

    Tak, w sensie ,,możesz u nas zostawić, a my prześlemy do Polkomtela''.
    Dzwoniłem właśnie.

    > http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482
    > Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?

    No nie wiem, wolę podać pełne dane do Polkomtela, żeby znów nie wycudowali,
    że Regon się nie zgadza albo coś.