    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: przeniesienie strony sklepu na inny skrypt/system, a pozycja
    Date: Sat, 13 Oct 2012 14:48:05 +0200

    Witajcie,

    Nie wiem, czy właściwe miejsce, gdyby jednak nie, to proszę o wsparcie. ;)

    Mam się zająć przeniesieniem sklepu na inny skrypt. Sklep ma już jakąś
    wypracowaną pozycję, linki. Rozumiem, że nie wystarczy "po prostu"
    przenieść sklepu, aby nie mieć problemów z pozycją. Rozumiem, że
    należałoby zadbać o dotychczasowe linki sklepu (aby nie odpowiadały 404)
    - przekierowania 301 (?). Czy powinienem o czymś jeszcze pamiętać/wiedzieć?

    Oprogramowanie sklepu zestarzało się, od startu było modyfikowane pod
    różnym kątem i bardzo często, ale obecne standardy sklepów internetowych
    posiadają już te funkcje, które niegdyś trzeba było dopisać oraz te,
    które teraz musielibyśmy dopisać, więc prościej byłoby przenieść
    wszystko na nowy, aktualny skrypt/system, ale bez utraty pozycji w
    wyszukiwarkach..

    Pozdr,
    Rafał