  • 1. Data: 2011-10-11 06:20:12
    Temat: przepracowanie
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    czy programistow dopada ta przyadlosc,w jakim stopniu i
    jak sobie z tym radza? mnie ostatnio to nieco dosiegnelo,
    chodzę czesto na czymś co mógłbym nazwać 'zimnym kacem'
    (wespól z moim kiepskim (vel fatalnym) stanem zdrowia po
    kleszczu i przytruciem ukl oddechowego pozatym powoduje
    to ze czuje sie kiepsko) Nie jest problemem zrobienie sobie
    paru dni przerwy ale jako ze ze tak powiem 'nie mam nic
    lepszego do roboty' sprowadza sie to czesto do siedzenia
    i programowania badz doczytywania o 7 do 24tej :-/

  • 2. Data: 2011-10-11 07:07:39
    Temat: Re: przepracowanie
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > lepszego do roboty' sprowadza sie to czesto do siedzenia
    > i programowania badz doczytywania o 7 do 24tej :-/

    (zapuscilem pare kawalkow L.U.C.a (z plyty pykycykypf) i mi sie
    zdeczko poprawilo) troche tesknie za czasami studiow w Toruniu
    teraz nawet na spacer nie chce mi sie isc a na studiach mialem
    kumpla ktory jak i ja lubil lażenie po butwiale zalisciałych
    opłotkach - pamietam lezenie po moscie kolejowym (tym ktorego
    widac po lewej z głownego mostu), trzeba bylo na tym
    moscie przeskakiwac-przekraczac puste kawalki w kratkach zeby nie
    spasc kilkanascie metrow w dol do wisły,
    Ostatnio bylem w Toruniu i przegladajac ksiazke o sieciach jaka
    kupilem w empiku (sieci komputerowe kompendium, karol krysiak -
    chyba dobra ksiazka) jadlem pizze i pilem piwo w ogródku na rynku -
    zerwała sie nawałnica.. (z tego widze ze torun ciagle trzyma
    zarabisty klimat )

  • 3. Data: 2011-10-11 14:13:33
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2011-10-11 09:07, f...@g...pl pisze:
    > troche tesknie za czasami studiow w Toruniu

    Studiowałeś u ojca dyrektora???

  • 4. Data: 2011-10-12 05:39:40
    Od: " " <f...@g...pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Studiowałeś u ojca dyrektora???

    na studiach (w tamtejszych mgłach) mialem tyle ciekawych
    zajec i zdarzen ze zdaje sie ze wogole lub niemal wogole
    nie kojarzylem kto to jest, juz wiecej mozna byo sie
    nasluchac np o astronomii albo o etnologii (przez to ze
    czasem spotykalo sie ludzi z tamtych kierunków, tj
    moi kumple mieli kumpli/znajomych z tamtych kierunkow),
    jako miasto b dobrze ale zupelnie inzczej <wiecej
    wielkomiejskiego blichtru i elementow zycia jak latorosli
    milionerow> wspominam tez poznan (konkretnie jezyce i ogrody),
    a z wycieczki sopot, myśle czy kiedyś nie powinienem pomieszkać
    w Gdańsku, byłem tam raz w zyciu ale coś mnie 'woła' do tego
    miasta (chyba jednak wychodzi że mam teraz inne rzeczy do
    zrobienia, (*))

    grunge fighter

    (*) (poza wszystkim powinienem podleczyc uklad oddechowy
    a w zwiazku z lekarzami cwokami jest to bardzo trudna rzecz
    do zrobienia - niektorzy mowia ze niemozliwa a jak mowie ze
    nie jest to do zaakceptowania wzruszaja ramionami, (i mimo
    lat chorowania i 'duszenia sie' nie mam nawet porzadnej
    diagnozy))

  • 5. Data: 2011-10-12 18:00:45
    Od: " " <f...@g...pl>

    > miasta (chyba jednak wychodzi że mam teraz inne rzeczy do
    > zrobienia, (*))
    >
    > grunge fighter

    dobra, troche odpoczalem and

    i'm
    back

    in

    action

    zaczalem troche klepac to ai ale nie wiem czy cos z tego wyjdzie

  • 6. Data: 2011-10-12 19:03:35
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...no.no>

    W dniu 10/12/2011 7:39 AM, f...@g...pl wrote:

> [...]
    > nie jest to do zaakceptowania wzruszaja ramionami, (i mimo
    > lat chorowania i 'duszenia sie' nie mam nawet porzadnej

    Trochę z boku - ale wspominałeś coś o kleszczu. Boreliozę sprawdzałeś?
    Bo opisywane przez Ciebie symptomy tak jakoś mi się kojarzą.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 7. Data: 2011-10-12 19:34:32
    Od: " " <f...@g...pl>

    Arkadiusz Dymek <n...@n...no.no> napisał(a):

    > Trochę z boku - ale wspominałeś coś o kleszczu. Boreliozę sprawdzałeś?
    > Bo opisywane przez Ciebie symptomy tak jakoś mi się kojarzą.

    postborelioza to inny problem, (przeleczone juz 3 lata temu
    z tym ze podobno uklad nerwowy sie nie regeneruje i czesto
    czuje paskudne darcie w rekach i nogach z perspektywa czucia
    tego do konca zycia), przyduszenie to z kolei problem jeszcze
    inny, tulam sie po lekarzach pare lat i nic - szkoda gadac,
    czesto czuje sie totalnie masakrycznie fatalnie (bóle w kosciach
    czuje nawet przes sen, jak spie, serio:( )

  • 8. Data: 2011-10-12 21:37:10
    Od: " " <f...@g...pl>

    > zaczalem troche klepac to ai ale nie wiem czy cos z tego wyjdzie

    zrobilem niebieskim aby skanowaly swoje poblize i
    strzelaly w przeciwnikow, czerwone poruszaja sie
    przypadkowo i strzelaja tylko jak cos maja pod lufa

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/bociaki5.zip

    ciekawe czy jakby dac czerwonym jakies kontralgorytmy
    bojowe czy cos ciekawego by z tej wojny wyszlo, problem w tym
    ze byc moze trudno by bylo zrobic jakies 'widowiskowe algorytmy'

  • 9. Data: 2011-10-13 11:23:32
    Od: "M.M." <m...@t...pl>

> [...]
    > czesto czuje sie totalnie masakrycznie fatalnie (bóle w kosciach
    > czuje nawet przes sen, jak spie, serio:( )
    Straszne.

  • 10. Data: 2011-10-13 14:36:44
    Od: " " <f...@g...pl>

    M.M. <m...@t...pl> napisał(a):

    > Straszne.

    da rade przezyc tylko ze czesto czuje sie dosyc kiepsko,
    narzekam zwykle jak mnie bardziej lupie (bo czasem jest lepiej
    czasem gorzej)
    medycyna zna miliony gorszych wypadkow, np podobno o ile
    potrafi usmierzyc chyba kazdy bol to kiedys slyszalem ze
    problem jest z tymi ktorzy nie moga oddychac (za malo wydolne
    pluca czy cos takiego) bo tu srodki przeciwbolowe nie
    pomagaja