  • 1. Data: 2010-03-05 21:33:11
    Temat: trochę ntg - domowe "centrum rozrywki"
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Witam grupę.

    Mój post jest nie do końca elektroniczny, jednak myślę że bywalcy grupy coś
    doradzą.

    Chciałbym kupić "coś" co umożliwi mi:

    - słuchanie mp3 z hdd sieciowego
    - słuchanie radia internetowego
    - oglądanie filmów z dysku.
    - oglądanie filmów dvd

    To co wiem że urządzenie powinno mieć to:
    -wyjście na tv AV(ostatecznie może być 15-pinowe na monitor)
    -czytnik płyt
    -dostęp do sieci WiFi

    Urządzenie ma służyć jako odtwarzacz muzyki mp3, cd, radio internetowe,
    odtwarzacz filmów z dysku ale i z cd / dvd.
    Nie jestem jakimś fanatykiem jakości audio czy video. Czasem chcę coś
    oglądnąć a czasem posłuchać.

    Aktualnie jedynym mi znanym urządzeniem jest komp. ale on jest zbyt głośny.

    Kto coś doradzi ?

    --
    Pawelj

  • 2. Data: 2010-03-05 21:36:03
    Temat: Re: trochę ntg - domowe "centrum rozrywki"
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    pawelj pisze:
> [...]
    > oglądnąć a czasem posłuchać.
    >
    > Aktualnie jedynym mi znanym urządzeniem jest komp. ale on jest zbyt głośny.

    jesli cie stac to Dreambox 800 lub 8000

  • 3. Data: 2010-03-05 22:38:23
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > jesli cie stac to Dreambox 800 lub 8000
    Dzięki za odzew.
    Taka cena jest niestety mocno przesadzona.

    Zna ktoś coś tańszego?
    O ile tańszego? Maksymalnie tanie. To nie ma być urzadzenie hi-endowe tylko
    takie typowo domowe

    PawełJ

  • 4. Data: 2010-03-05 22:49:12
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    pawelj pisze:

> [...]
    >
    > Zna ktoś coś tańszego?
    > O ile tańszego? Maksymalnie tanie. To nie ma być urzadzenie hi-endowe tylko

    Jak cie nie stac to nie zawracaj dupy idzi do tesco i kup za 99zl Mante.

  • 5. Data: 2010-03-05 23:25:30
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-05 22:33, pawelj pisze:

    > Chciałbym kupić "coś" co umożliwi mi:
    >
    > - słuchanie mp3 z hdd sieciowego
    > - słuchanie radia internetowego
    > - oglądanie filmów z dysku.

    Xtreamer

    > - oglądanie filmów dvd

    Dla pełnego wypasu może to być zewnętrzny napęd DVD (teraz robią takie w
    małych obudowach slim) podłączony przez USB do Xtreamera. Wtedy wszystko
    wychodzi z jednego pudełka.

    Ale do ostatniego zastosowania w zupełności wystarczy pierwszy z brzegu
    stacjonarny odtwarzacz DVD z hipermarketu. A Xtreamer (kosztuje ok. 500
    zł) załatwi pozostałe zadania. Można do niego włożyć do środka dysk 2,5"
    SATA i wtedy już nie potrzeba ciągnąć muzyki/filmów z dysku sieciowego.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-03-06 00:13:13
    Od: "Cezar" <f...@e...com>

    "wirefree" <m...@m...pl> wrote in message

    > Jak cie nie stac to nie zawracaj dupy idzi do tesco i kup za 99zl Mante.

    'wirefree' porwocil ...

    c.

  • 7. Data: 2010-03-06 08:39:42
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 00:25:30 +0100, Adam Dybkowski napisał(a):

    > Xtreamer

    Szkoda tylko, że nie ma zewnętrznego wyświetlacza pokazującego nazwy
    albumów mp3, więc wszystko trzeba robić patrząc w ekran TV. No ale i tak
    stosunek ceny do możliwości ma bardzo wysoki.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 8. Data: 2010-03-06 09:35:06
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Michal Kawecki pisze:

    > Szkoda tylko, że nie ma zewnętrznego wyświetlacza pokazującego nazwy
    > albumów mp3, więc wszystko trzeba robić patrząc w ekran TV. No ale i tak
    > stosunek ceny do możliwości ma bardzo wysoki.
    Z dołożonym BR - LG BD390. Też nieźle wychodzi...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 9. Data: 2010-03-06 11:06:16
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Taka cena jest niestety mocno przesadzona.

    Ale urządzenie jej warte.
    Przem

  • 10. Data: 2010-03-06 11:27:11
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 05/03/2010 21:33, pawelj wrote:
    > To co wiem że urządzenie powinno mieć to:
    > -wyjście na tv AV(ostatecznie może być 15-pinowe na monitor)
    > -czytnik płyt
    > -dostęp do sieci WiFi

    Moze zloz sobie mini-Itx? Mam taki wynalazek bezwiatrakowy, z gniazdka
    bierze 22W. Robi jednoczesnie za serwer (samba, svn, etc). Nie moge sie
    tylko zmusic zeby mu jakis pilot zaadoptowac.

    --
    Jerry1111