  • 1. Data: 2010-03-05 19:44:54
    Temat: transoptor poczworny so16
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje takiego transoptora poczwornego w obudowie smd o rastrze 1,27.
    Zamowilem
    TLP521 ale sie okazlo, ze to normalna duza obudowa tylko ma nozki troche
    zmienione do
    montazu powierzchniowego.

    Znalazlem uklady SFH6916 i TLP281 ale one sa praktycznie niedostepne.

    Da sie cos takiego kupic ??

    Jeżeli chodzi o parametry to mysle, ze praktycznie kazdy bedzie dobry.

    Nie mam sily projektowac calej plytki od nowa.

  • 2. Data: 2010-03-07 05:37:10
    Temat: Re: transoptor poczworny so16
    Od: c...@o...pl

    A zobacz tutaj, czy o takie Ci chodzi?
    http://www.katalog.micros.com.pl/katalog.php?
    kat=082085051,Transoptory_poczwórne,Transoptory,Opto
    elektronika

  • 3. Data: 2010-03-07 05:51:45
    Od: c...@o...pl

    http://www.katalog.micros.com.pl/katalog.php?
    kat=082085051,Transoptory_poczwórne,Transoptory,Opto
    elektronika
    Nie wiem czemu link poszatkowało poprzednio - w razie czego gdy i teraz się
    stanie tak to pod tym linkiem co się wyświetli wpisz "transoptor" a wejdziesz
    tam gdzie chciałem Cię skierować. Sklep jest w Krakowie na ul Godlewskiego.

  • 4. Data: 2010-03-07 05:53:07
    Od: c...@o...pl

    To forum nie cierpi długich linków jak z tego wynika....

  • 5. Data: 2010-03-07 10:46:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello cepilek,

    Sunday, March 7, 2010, 6:53:07 AM, you wrote:

    > To forum nie cierpi długich linków jak z tego wynika....

    To nie jest forum, tylko grupa dyskusyjna. A długie linki wchodzą bez
    problemu, gdy się korzysta z normalnego (lub mniej) czytnika a nie z
    onetu:
    http://www.katalog.micros.com.pl/katalog.php?kat=082
    085051

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-03-07 12:08:02
    Od: c...@o...pl

    > To nie jest forum, tylko grupa dyskusyjna. A długie linki wchodzą bez
    > problemu, gdy się korzysta z normalnego (lub mniej) czytnika a nie z
> [...]
    To po co jest onet jak on nie działa jak należy?
    A co to jest "czytnik" w Waszym wydaniu, bo ja mam czytnik kart pamięci z
    aparatu fotograficznego, czy to coś podobnego?

  • 7. Data: 2010-03-07 13:02:09
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-07 13:08, c...@o...pl pisze:

    085051

    > To po co jest onet jak on nie działa jak należy?

    Nie po co, tylko dlaczego jest? A jest dlatego bo ma niewymagających
    użytkowników.

    > A co to jest "czytnik" w Waszym wydaniu, bo ja mam czytnik kart pamięci z
    > aparatu fotograficznego, czy to coś podobnego?

    Czytnik newsów.
    http://www.newsreaders.info/recommended-newsreaders.
    htm

    MD

  • 8. Data: 2010-03-07 15:33:33
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >A zobacz tutaj, czy o takie Ci chodzi?
    > http://www.katalog.micros.com.pl/katalog.php?
    > kat=082085051,Transoptory_poczwórne,Transoptory,Opto
    elektronika

    Widziałem tą strone. Szukam jakiegoś normalnego sklepu gdzie bez proszenia
    sie można kupić pojedyńcze sztuki. Ale z drugiej strony nigdzie nie widze
    tych
    TLP281-4. Tylko w microsie twierdzą, że mają.

  • 9. Data: 2010-03-07 16:20:31
    Od: c...@o...pl

> [...]
    > tych
    > TLP281-4. Tylko w microsie twierdzą, że mają.

    A w jakich okolicach szukasz, bo ja akurat mieszkam w Krakowie przy jednym ze
    sklepów elektronicznych, ale dopiero jutro będą czynne od 10.00. Do Microsa
    mam daleko. Jak chcesz abym sprawdził w tym sklepie co mieszkam koło niego to
    daj znać na priv.

  • 10. Data: 2010-03-07 21:26:28
    Od: "MM" <m...@t...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałem t? strone. Szukam jakiego? normalnego sklepu gdzie bez proszenia
    > sie można kupić pojedyńcze sztuki. Ale z drugiej strony nigdzie nie widze
    > tych
    > TLP281-4. Tylko w microsie twierdz?, że maj?.

    Mają "od zawsze" - tylko ta przesyłka .....
    http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=t
    lp281&idp=1#search%3Dtlp281>
    --
    Pzdr.