  • 1. Data: 2012-10-31 10:32:25
    Temat: przerwa w OC i zachowanie znizek
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Jest sobie taka sytuacja - posiadacz pojazdu zbyl go i przez jakis czas
    nie zamierza kupic nowego. Conajmniej przez okres, ktory w przypadku
    wiekszosci TU powoduje utrate wypracowanych znizek (czyli po
    przekroczeniu 2 lat). Sprawa przykra bo wypracowane znizki sa
    maksymalne.

    Pytanie - co zrobic zeby te znizki ocalic mozliwie najtanszym
    kosztem? Owszem, uwzgledniona jest opcja ze sa TU ktore honoruja
    znizki przez dluzszy czas albo maja indywidualne podejscie, ale
    to nie jest satysfakcjonujace.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2012-10-31 10:35:56
    Temat: Re: przerwa w OC i zachowanie znizek
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-31, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:
> [...]
    > kosztem? Owszem, uwzgledniona jest opcja ze sa TU ktore honoruja
    > znizki przez dluzszy czas albo maja indywidualne podejscie, ale

    Kupic jakis skuter za grosze, nawet zeby stal. Ubezpieczenie pewnie
    nie bedzie wieksze niz 80pln/rok.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-10-31 10:51:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Kupic jakis skuter za grosze, nawet zeby stal. Ubezpieczenie pewnie
    > nie bedzie wieksze niz 80pln/rok.

    W PZU za simsona płacę 30zł/rok bez NW. Badania co drugi rok 50zł.

    Marek

  • 4. Data: 2012-10-31 10:59:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-31, 4CX250 <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > W PZU za simsona płacę 30zł/rok bez NW. Badania co drugi rok 50zł.

    No dokladnie o to chodzi, jak nie bedzie jezdzil OBT nie musi robic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-10-31 11:40:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wiekszosci TU powoduje utrate wypracowanych znizek (czyli po
    >przekroczeniu 2 lat). Sprawa przykra bo wypracowane znizki sa

    Bo ja wiem ... znizka na ostatniej polisie - no, 60% byla.
    Ilosc szkod w poprzednim roku - uczciwe zero. W poprzednich 5 latach -
    tez zero ..

    Czy twoje TU ma inne pytania w formularzu ?

    J.

  • 6. Data: 2012-10-31 12:19:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-31 11:40, J.F wrote:

    > Bo ja wiem ... znizka na ostatniej polisie - no, 60% byla.
    > Ilosc szkod w poprzednim roku - uczciwe zero. W poprzednich 5 latach -
    > tez zero ..

    Raczej czas uplywu ostatniej polisy jest tez uwzgledniany, a zawsze
    moze byc sprawdzony (zdaje sie ze towarzystwa sa coraz blizej ustalenia
    skutecznych mechanizmow weryfikacji znizek) i bedzie doplata, moze
    nawet z odsetkami?
    Nie chodzi o to zeby chachmecic.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2012-10-31 12:30:22
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Czy twoje TU ma inne pytania w formularzu ?

    Np. AXA pyta o datę obowiązywania ostatniej polisy, dla której była
    wyliczona zniżka.

  • 8. Data: 2012-10-31 13:10:21
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2012-10-31 10:32, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    > kosztem? Owszem, uwzgledniona jest opcja ze sa TU ktore honoruja
    > znizki przez dluzszy czas albo maja indywidualne podejscie, ale

    Poproś znajomego, żeby sprzedał Ci 1% swojego samochodu (1% < 1000zł -
    bez podatku PCC3) i zgłoście to do jego ubezpieczyciela. Możesz
    wcześniej dopytać, czy wiąże się to z jakąś dopłatą do polisy.
    Dopisanie współwłaściciela w DR jest gratis.

  • 9. Data: 2012-10-31 14:21:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-10-31 11:40, J.F wrote:

> [...]
    >ustalenia
    >skutecznych mechanizmow weryfikacji znizek) i bedzie doplata, moze

    Jak nie pytali we wniosku, to nie chachmecisz, tylko widac dla nich
    nieistotne.

    Aha - moze byc "znizki w aktualnej polisie".

    J.

  • 10. Data: 2012-10-31 14:26:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Kupic jakis skuter za grosze, nawet zeby stal. Ubezpieczenie pewnie
    > nie bedzie wieksze niz 80pln/rok.

    Pamiętaj, że nie wszystkie TU uznają żonglowanie zniżkami między różnymi
    kategoriami pojazdów i utrzymywana nawet latami zniżka za motorower może
    nie być uznana na sam. osob.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675