  • 1. Data: 2012-10-31 09:18:08
    Temat: Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramiona wycieraczek
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Poradźcie, jak podejść do tematu usunięcia rdzy z końcówek ramion
    wycieraczek.

    Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
    dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-10-31 09:38:28
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-10-31 09:18, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
    > dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?

    Witaj.

    Musisz pojechać papierem do gołej blachy. To podstawa. Ruda prawie
    zawsze wylezie jak ją zostawisz.

    Potem podkład, farba i będą jak nowe.

    Seco

  • 3. Data: 2012-10-31 10:26:57
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 31 Oct 2012 09:38:28 +0100, na pl.misc.samochody, Bartosz 'Seco'
    Suchecki napisał(a):

    > Musisz pojechać papierem do gołej blachy. To podstawa. Ruda prawie
    > zawsze wylezie jak ją zostawisz.
    >
    > Potem podkład, farba i będą jak nowe.

    A najlepiej - po wyczyzczeniu zawieźć na malowanie proszkowe.

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 4. Data: 2012-10-31 10:32:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Wednesday, October 31, 2012, 9:18:08 AM, you wrote:

> [...]
    > Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
    > dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?

    Wymienić na nowe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-10-31 10:33:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PB,

    Wednesday, October 31, 2012, 10:26:57 AM, you wrote:

    > A najlepiej - po wyczyzczeniu zawieźć na malowanie proszkowe.

    Zaplacić i policzyć za zmarnowany czas - nowe wyjdą taniej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-10-31 12:41:16
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-10-31 10:26, PB pisze:

    > A najlepiej - po wyczyzczeniu zawieźć na malowanie proszkowe.

    W Takim razie, jeszcze lepiej lepiej dać do piaskowania
    a potem do malowania proszkowego

    Tylko chyba faktycznie taniej wyjdzie kupić nowe.

    Seco

  • 7. Data: 2012-10-31 13:08:56
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 09:17:52 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >

    > Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
    >
    > dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?

    Papier a potem odrdzewiacz. potem mycie w płynie do naczyń (szczotką) i mycie w
    benzynie ekstrakcyjnej, po wyschnieciu podklad i farba.
    Powinno byc dobrze.

  • 8. Data: 2012-10-31 16:05:27
    Od: Filip <b...@m...pl>

> [...]
    >
    > Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
    > dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?

    Porady w stylu kup nowe niech sobie w D wsadzą. Ja też lubię
    majsterkowanie, więc do dzieła. Jak chcesz to zrobić porządnie, to zjedź
    rdzę i całe ramiona do gołej blachy. Najlepiej kółeczkiem specjalnym
    gumowym (żółty kolor ma) do usuwania lakieru. Kupisz takie kółko za
    około 30zł, przyda się na przyszłość na pewno. Potraktuj rdzę (miejsce w
    którym ona była) brunoxem. Odczekaj dobę, zmatuj brunox papierkiem i
    wrzuć na ramiona podkład ale nie byle jaki, kup sikensa (przyda się na
    przyszłość lub do innych rzeczy) a potem baza kilka warstw (W sprayu),
    jak wyschnie klar bezbarwny (przylej dobrze) i gotowe.

  • 9. Data: 2012-10-31 16:18:30
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

> [...]
    > przyszłość lub do innych rzeczy) a potem baza kilka warstw (W sprayu),
    > jak wyschnie klar bezbarwny (przylej dobrze) i gotowe.

    twoje porady rozniez mozna sobie w dupe wsadzic.

    "zolte koleczko" sluzy do zdejmowanie kleju po emblematach bez
    uszkadzania lakieru a nie czyszczenia z rdzy, to raz. dwa brunox jest
    dla frajerow, to dwa. a trzy czyli pryskanie baza i bezbarwnym to tego
    juz nawet zal komentowac(zapewne w spraju, skoro lamer robi brunoxem to
    i na bank bedzie sprajem papral)

  • 10. Data: 2012-10-31 16:41:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-31, chwdp <h...@i...yfd> wrote:

> [...]
    > dla frajerow, to dwa. a trzy czyli pryskanie baza i bezbarwnym to tego
    > juz nawet zal komentowac(zapewne w spraju, skoro lamer robi brunoxem to

    Tez sie niezle usmialem, ale ja bym sprayem nie malowal. Kupilbym kompresor,
    nie zaden tam 24l za 300pln, tylko taki porzadny 400l V2. Do tego pistolet,
    markowy nie zaden tam chinski, odwadniacz i mozemy malowac ramiona wycieraczek!

    --
    Artur
    ZZR 1200