  • 1. Data: 2013-11-16 12:52:40
    Temat: przygotowałem zagadnienie
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dzień dobry wieczór!

    mam zagadnienie, powszechnie wiadomo, że istnieją drukarki ze skanerem i że
    istnieją serwery wydruku np. na USB...

    pytanie jest takie, czy te dwie rzeczy da się połączyć tak, żeby działały?

    ewentualnie którą drukarę i który serwer brać?

  • 2. Data: 2013-11-16 12:57:13
    Temat: Re: przygotowałem zagadnienie
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No marnie, marnie.
    Zmień skanerodrukarke na sieciową, ceny opcji ethernetowej bardzo spadły
    Ewentualnie może da się ze skanera z usb zrobić jakiś "push scan" (choćby na serwer,
    a z serwera już sobie skan ściągniesz).

    -----

  • 3. Data: 2013-11-16 18:26:03
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    666 wrote:
> [...]
    > scan"
    > (choćby na serwer, a z serwera już sobie skan ściągniesz).

    mam jedną uwagę - trzeba bardzo mocno zwracać uwagę czy skaner w
    takich kombajnach jest sieciowy bo niestety często drukarka jest
    sieciowa a skaner musi być podłączony po USB i kicha

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2013-11-17 07:17:29
    Temat: Re: przygotowa?em zagadnienie
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2013-11-16 12:52, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    >
    > pytanie jest takie, czy te dwie rzeczy da się połączyć tak, żeby działały?
    >
    > ewentualnie którą drukarę i który serwer brać?
    Witam

    Możesz użyć np. czegoś takiego:
    http://www.edimax.pl/pl/produce_detail.php?pd_id=51&
    pl1_id=2&pl2_id=14
    ze wszystkimi wadami i zaletami tego rozwiązania. >Tylko upewnij sie że
    twoja skanerodrukarka jest wspierana dla drukowania i najważniejsze
    skanowania.

  • 5. Data: 2013-11-18 17:33:31
    Od: Robson <r...@...pl>

    > mam jedną uwagę - trzeba bardzo mocno zwracać uwagę czy skaner w takich
    > kombajnach jest sieciowy bo niestety często drukarka jest sieciowa a
    > skaner musi być podłączony po USB i kicha

    Używam Brothera MFC-6490CW. Można skanować z komputera po sieci, wysyłać
    faksy, można skanować ze skanera i wysyłać na ftp lub dysk sieciowy.

  • 6. Data: 2013-11-19 22:35:24
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2013-11-17 07:17, Damian Skrycki pisze:

    > Możesz użyć np. czegoś takiego:
    > http://www.edimax.pl/pl/produce_detail.php?pd_id=51&
    pl1_id=2&pl2_id=14

    Po co te wszystkie podchody?
    Pytasz jaką drukarkę i serwer wybrać ...
    To nie lepiej te 150pln dołożyć do sprzętu z interfejsem sieciowym?
    Nie dość, że sieciowe bardzo często są po prostu lepszej jakości niż
    domowy sprzęt po usb, to w jednym solidnym urządzeniu bez śmiesznych
    problemów, kompatybilności albo i nie, plątaniny kabli etc.
    A cena będzie zbliżona do zestawu pewnie co najwyżej niewiele wyższa.

  • 7. Data: 2013-11-20 16:55:59
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ale wiesz, to wcale nie taka prosta sprawa, z tego co widzę, wszystkie mają
    tusze poza głowicą, a ja drukuję raz na miesiąc... nie ma modeli ze
    zintegrowanymi z tuszem głowicami... no chyba, że Ktoś zna jakiś model?