  • 1. Data: 2011-08-30 09:22:09
    Temat: psychoza bok orange
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    odpowiedz orange na zgłoszenie:
    Proszę o podanie numeru odbiorcy oraz kodu PUK celem weryfikacji
    właściciela.

    więc podalem numer odbiorcy, podalem puk

    odpowiedz orange numer 2:
    W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że abyśmy mogli jak najszybciej zająć
    się Pana sprawą i udzielić informacji o wskazanym przez Pana konto proszę o
    numer telefonu,imię i nazwisko Właściciela oraz kod abonencki.

    W przypadku braku kodu abonenckiego proszę o adres zameldowania, datę
    urodzenia, numer i serię dowodu osobistego Właściciela.

    Dane te pozwolą na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi drogą
    poczty elektronicznej.

    erator/

  • 2. Data: 2011-08-30 11:35:07
    Temat: Re: psychoza bok orange
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 30-08-2011 11:22, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > urodzenia, numer i serię dowodu osobistego Właściciela.
    >
    > Dane te pozwolą na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi drogą

    To wygląda jak próba wyłudzenia danych

  • 3. Data: 2011-08-30 15:26:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    nawet jak piszesz z maila *@orange.pl ....?

    > więc podalem numer odbiorcy, podalem puk

    Znam to ale lepsze sa, juz opisywalem tu, kody JEDNORAZOWE SMSOWE do wlaczenia
    uslugi za piec zlotych. Dostajesz sms z kodem Ai32la4r i musisz to wpisac w
    MASKOWANE pole, do tego przegladarki pytaja czy "zapamietac" to pole
    (przynajmniej tak bylo kiedys bo informatycy mieli to w dupie albo uzywaja
    lynx).

    Ja pytam KUR*A czy was nie pogielo? W Banku przelewam milion zlotych (ok to tak
    hipotetycznie bo tyle nie mam!) ale bank wysyla tylko jeden, prosty bo cyfrowy
    kod a pole na JEDNORAZOWY KOD nie jest maskowane, widze co wpisuje no i z
    cyframi jest latawiej.

    Przepisz taki kod literowo cyfrowy w orange (case sensitive czyli male duze
    znaki sa wazne) na oslep w maskowane pole jak masz dajmy na to 60lat i slabe
    okulary do czytania... a to wszystko dla 5zl :)

    Kiedys wyslalem im krotki mail na ten temat ale podziekowali i obiecali sie tym
    zajac, jak widac firma ktora robila orange.pl musi kosic dodatkowo za super
    hiper wkurw... zabezpiecznia dodatkowo. Bo nic sie nie zmienilo. Czekamy na
    token graficzny w polaczeniu z maskowanym i trudnym haslem SMS to bedzie
    pentagon!!!!!

  • 4. Data: 2011-08-30 22:36:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > to pole (przynajmniej tak bylo kiedys bo informatycy mieli to w dupie albo

    chyba się niezrozumieliśmy do końca, to ja pisałem do orange
    na ich maila, w odpowiedzi była moja wiadomosc zacytowana
    a sms to był na ubezpiecznie dla ziomka na wyjeździe wap.orange.pl/up

    by coś sprawdzić konsultant w mailu spytał o puk i numer
    na ktory wysłałem sms był to: Witold Łosowski
    więc mu te dane podałem i czekałem na odpowiedź

    potem się wpieprzyszała do sprawy: Katarzyna Graczyk i zażyczyła sobie
    litanii danych, których pierwszy konsultant jakoś nie potrzebował, ŻYCZĘ JEJ
    gorąco by ją ZWOLNILI za wkurwianie klientów

    erator/

  • 5. Data: 2011-08-30 23:29:20
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik zlotowinfo napisał:
    > ŻYCZĘ
    > JEJ gorąco by ją ZWOLNILI za wkurwianie klientów

    ech, kiedys jak nie bylo komorek to ludzie byli grzeczniejsi,
    spokojniejsi, mniej wkurwiajacy i ogolnie to mniej pili ;)

  • 6. Data: 2011-08-31 09:45:32
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    nie ze nie zrozumialeismy ale podalem przyklad innej psychozy orange - wlasnie
    tych skomplikowanych kodow sms (przewyzszajacych o glowe te z bankow).