  • 1. Data: 2011-03-15 15:26:52
    Temat: remont lampy na przykladzie FZS600 '01
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    >Mam to samo. Zdradz prosze tajemnice, jak to rozkleic i czym skleic
    >spowrotem zeby nic nie uszkodzic.

    >I jakbys mogl to w osobnym temacie, zeby tutaj juz wiekszego burdelu
    >nie robic, a zeby na przyszlosc latwiej bylo wyszukac.

    Dobra:

    Żeby rozebrać lampę trzeba ją zagrzać w piekarniku nie wiem ile jakieś
    5-8 minut, wtedy delikatnie śrubokrętem podważyć przednią część ze
    szkłami. Ona jest wklejana na jakiś takie lepiszcze które mięknie pod
    wpływem temperatury.

    Potem już jest łatwo rozbieramy wszystko w drobny mak, odbłyśniki
    wyjmuje się wykręcając śruby regulacyjne (plus jeden zatrzask - trzeba
    pociągnąć odbłyśnik do frontu lampy)

    Potem całe to dziadostwo myjemy delikatnie palcami w wodzie z dużą
    ilością ludwika, zaczynamy oczywista od łap żeby nie zatłuścić
    odbłyśników w środku.

    Płuczemy normalną wodą a potem

    Płuczemy graty w wodzie demineralizowanej (inaczej jakby nie kombinować
    zawsze będą zacieki, albo paprochy z wycierania), wytrząsamy ile się da
    wody i zostawiamy do wyschnięcia.

    Składamy wszystko jak było, część z kloszami położyłem na lampie do
    piekarnika i potem tylko dociśnięcie tak żeby wlazła na miejsce i
    zatrzaski zaskoczyły.

    Ja kupiłem drugą lampę na allegro (rozwaloną) i wymieniłem odbłyśnik od
    krótkich (efektem tego mam niestety angielską teraz) bo mój
    odbłyśnik był połamany, alternatywą było pozbycie się tego metalowego
    grzybka, ale sądzę, że wtedy to bym dopiero świecił na wszystkie
    strony, chociaż nie... była tak matowy, że bym nie świecił w
    ogóle... :-)

    Próbowałem na tych kloszach które poszły do kosza polerować szkła
    (plastiki) na kilka sposobów, efekt tylko pogorsza, więc te
    składane zostawiłem tak jak były (parę rys)

    Z drugiej lampy wydłubałem trochę tego lepiszcza które dołożyłem do
    docelowej, żeby na pewno była szczelna.

    Jak widzisz na tej fotce:
    https://photos-2.dropbox.com/i/xl/Fdowmnha3H90iP7bFg
    yPRL4ap3ZOfeHWJZJUouhtr1M/22185796/1300291200/ac511c
    5

    efekt jest niezły, tak jak pisałem OSRAM SILVERSTAR +50%
    około półtora metra od białej ściany w ciemnym jak grób garażu.

    Chyba wszystko, jak coś to pytaj.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-03-15 15:45:41
    Temat: Re: remont lampy na przykladzie FZS600 '01
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" napisał w wiadomości grup
    net...
    > Żeby rozebrać lampę trzeba ją zagrzać w piekarniku nie wiem ile jakieś
    > 5-8 minut, wtedy delikatnie śrubokrętem podważyć przednią część ze
    > szkłami.

    Mniej-wiecej jaka temp? 110 czy mniej?

    > Ona jest wklejana na jakiś takie lepiszcze które mięknie pod
    > wpływem temperatury.

    Tak myslalem.

    > Potem całe to dziadostwo myjemy delikatnie palcami w wodzie z dużą
    > ilością ludwika, zaczynamy oczywista od łap żeby nie zatłuścić
    > odbłyśników w środku.

    Tutaj sobie poradze - co sie zmiesci to do myjki ultradzwiekowej (wczoraj
    robilem gazniki - efekt zaskakujaco dobry).

    > Chyba wszystko, jak coś to pytaj.

    Mysle, ze sobie poradze, jedynie kwestia odklejenia szkiel mnie ciekawila i
    nie mialem pomyslu jak to ugryzc.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2011-03-15 16:14:47
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On Mar 15, 4:26 pm, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Jak widzisz na tej fotce:https://photos-2.dropbox.com/i/xl/Fdowmnha3H90
    iP7bFgyPRL4ap3ZOfeHWJZJ...

    Error (404)
    We can't find the page you're looking for. Check out our FAQ or forums
    for help. Or maybe you should try heading home.

    Zyga

  • 4. Data: 2011-03-15 19:40:40
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 074 roku bieżącego, Zyga zeznał(a) jak następuje:

    http://skocz.pl/dcozz

  • 5. Data: 2011-03-15 19:45:09
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 074 roku bieżącego, Ivam zeznał(a) jak następuje:

    > Mniej-wiecej jaka temp? 110 czy mniej?

    Wiesz co ciężko powiedzieć, ja mam piekarnik gazowy, który ma niby
    regulację od 1 do 9 i ustawiłem go na 3, ale czy on przez te parę minut
    się w ogóle zagrzał do zadanej temperatury to nie wiem.

  • 6. Data: 2011-03-17 17:29:54
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka,

    *** PawelK vel Pablo
    Mniej-wiecej jaka temp? 110 czy mniej?

    Pisza spece ze od 80 do 120

    Fotek nie ma
    Error (404)
    We can't find the page you're looking for. Check out our FAQ or forums
    for help. Or maybe you should try heading home.

    T.

  • 7. Data: 2011-03-18 19:04:01
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 076 roku bieżącego, Tytus zeznał(a) jak następuje:

    > Siemka,
    >
    > *** PawelK vel Pablo
    > Mniej-wiecej jaka temp? 110 czy mniej?
    >

    > Pisza spece ze od 80 do 120
    >
    > Fotek nie ma

    Coś ten dropbox przestaje mi się podobać.

    http://www.dropbox.com/gallery/22185796/1/zenony?h=e
    853db

    może nie można linkować do konkretnej fotki, tylko do galerii,
    pierwsza fota to zenon, druga osram +50%