  • 1. Data: 2014-07-25 18:21:39
    Temat: research slowdown
    Od: firr <p...@g...com>

    ostatnio naszla mnie taka refleksja ze jednym
    z moich powazniejszych problemow w kodowaniu jest
    cos co moglbym nazwac 'research slowdown'
    - jesli trzeba cos zakodowac to
    zwykle okazuje sie ze nie da sie tego tak 'po
    prostu zrobic', trzeba zaczac robic research
    - no i oczywiscie z tym wiaza sie pewnego
    rodzaju swoiste problemy

  • 2. Data: 2014-07-25 18:28:28
    Temat: Re: research slowdown
    Od: firr <p...@g...com>

    (pytaniem jest oczywiscie czy da sie z tym cos
    zrobic - moze pozniej rozwine temat)

  • 3. Data: 2014-07-26 11:27:09
    Od: firr <p...@g...com>

    wogole z czasem zauwazam robie sie coraz bardziej reasercherem niz coderem i to mnie
    oczywiscie zaczyna martwic (chociaz z drugiej strony..) .. na przyklad to co ostatnie
    2-3 lata nazywalem "prototypami" teraz niejako przemianowało sie na "research
    projects", huh