  • 1. Data: 2010-03-25 10:21:17
    Temat: [rfid] sterownik rygla z programowaniem z PC
    Od: neutrinus <k...@g...com>

    Witajcie
    Potrzebuję do małej firmy (parunastu pracowników) rozwiązania które
    pozwoliłoby pracownikom samemu otwierać sobie drzwi :) (z powodu
    wysokich kosztów zarządzania tradycyjnymi kluczami postanowiłem
    zainteresować się technologią rfid).

    Potrzebuję sterownika rygla, który:
    -potrafiłby sterować przekaźnikiem (by móc go łatwo wpiąć do
    istniejącej instalacji sterowania ryglem)
    -czytałby karty ISO
    -pamiętałby ~15 kart (najlepiej w pamięci nieulotnej)
    -posiadał interfejs do komputera (rs485?) którym
    * komunikowałby komputerowi o przyłożonych kartach (do celów
    statystycznych - nie kontrola czasu pracy)
    * dałby się programować przez ten interfejs (chodzi o zarządzaniem
    listą kart uprawnionych). Do komputera monitorującego mam jakieś 25m.
    -byłby nie za drogi (max 500zł)
    -obudowę mogę sam przygotować

    Poszukując gotowych produktów okazało się, że większość produktów nie
    oferuje programowania przez PC (przynajmniej w tej cenie). Ważna dla
    mnie jest niezależność sterownika od komputera - komputer powinien być
    wymagany tylko do programowania.

    Drodzy grupowicze! Może ktoś z Was zna takie gotowe rozwiązanie i
    zechciałby się namiarem na nie podzielić? Może ktoś by chciał coś
    takiego wykonać?

    serdecznie pozdrawiam,
    Marek Hobler

  • 2. Data: 2010-03-25 11:23:16
    Temat: Re: [rfid] sterownik rygla z programowaniem z PC
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    neutrinus pisze:
> [...]
    >
    > Drodzy grupowicze! Może ktoś z Was zna takie gotowe rozwiązanie i
    > zechciałby się namiarem na nie podzielić? Może ktoś by chciał coś

    Witam,

    U nas w firmie działa taki system.
    - czytniki RF + karty dla pracowników
    - rygle w drzwiach
    - wszystkie podłączone przez Ethernet + serwer kontrolujący całość
    - całość elektroniki do drzwi mieści się w standardowej puszce elektrycznej.

    No ale kolega szuka wersji bez komputera - szczerze mówiąc odradzam.
    Dodanie jakiegokolwiek nowego pracownika powyżej 2 - 3 drzwi to już
    zawracanie głowy.

    Adam

  • 3. Data: 2010-03-25 12:49:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > No ale kolega szuka wersji bez komputera - szczerze mówiąc odradzam.
    > Dodanie jakiegokolwiek nowego pracownika powyżej 2 - 3 drzwi to już

    masz jakies namiary na producenta komponentow?

    Icek

  • 4. Data: 2010-03-25 13:23:44
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    www.chipdrive.de masz gotowce znam tez chinczyka ktory mi podsyla
    oferty na RFID ale namiarow nie podam .

  • 5. Data: 2010-03-25 13:58:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "neutrinus" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
[...]

    W tej cenie to byłby Roger, np. taki:
    http://www.roger.pl/index.php/pl/produkty/kontrola-d
    ostepu/system-racs/standardowe-kontrolery-dosetpu/58
    -pr311-kontroler-dostepu.html

    Lub podobne:
    http://www.roger.pl/index.php/pl/produkty/kontrola-d
    ostepu/system-racs/standardowe-kontrolery-dosetpu.ht
    ml

    Spełniają prawie wszystkie Twoje wymagania. O ile dobrze pamiętam, to po
    zaniku zasilania "zapominają" historię zdarzeń, ale dla samej statystyki
    wejść nie będzie to takie krytyczne.
    Uprawnienia użytkowników są jednak cały czas pamiętane!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2010-03-25 14:10:48
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Icek pisze:
    > elektrycznej.
    >
    > masz jakies namiary na producenta komponentow?
    >

    > Icek

    Tak. Robione u nas.

    Jakie komponenty ?

    Adam

  • 7. Data: 2010-03-25 17:34:47
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Może PROX np. tu: http://www.e-alarmy.pl/o40,czytniki,prox.php

    PC

  • 8. Data: 2010-03-26 09:45:51
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Adam Górski pisze:

    > Tak. Robione u nas.
    >
    > Jakie komponenty ?
    >
    > Adam
    Widzę że się kolega przestraszył. Produkujemy to do swoich instalacji na
    różnych obiektach więc nie jest to jakieś badziewie.

    Adam

  • 9. Data: 2010-03-26 09:53:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Widzę że się kolega przestraszył. Produkujemy to do swoich instalacji na
    > różnych obiektach więc nie jest to jakieś badziewie.

    ale sprzedajecie to ? Jest jakas strona o tym?

    Icek

  • 10. Data: 2010-03-26 14:14:52
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Icek pisze:

    > ale sprzedajecie to ? Jest jakas strona o tym?
    >

    > Icek

    Strony nie ma, nie było to robione na sprzedaż indywidualną.
    Wykonujemy instalacje jako usługę + serwis miesięczny
    Jakie ilości i czego interesują kolegę ?
    Kontroler otwierający ?
    Rygiel ?
    Serwer ?

    Adam