  • 1. Data: 2011-12-11 10:08:01
    Temat: rn09 - exup, filtry pytanie
    Od: yamaha1022205 <yamaha1022205@_NOSPAM_o2.pl>

    witam
    chcialym zapytac czy w r1 rn09 2003 mozna usunac exup tak zeby nic sie nie
    zmienilo ? i czy i jakie stozki mozna zamontowac zamiast air boxa, czy
    bedzie trzeba przeprogramowywac mape zaplonowa?

  • 2. Data: 2011-12-11 16:05:04
    Temat: Re: rn09 - exup, filtry pytanie
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-11 11:08, yamaha1022205 pisze:
> [...]
    > nie zmienilo ? i czy i jakie stozki mozna zamontowac zamiast air boxa,
    > czy bedzie trzeba przeprogramowywac mape zaplonowa?

    Ale PO CO ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-12-12 00:48:13
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-11 17:05, Kuczu pisze:

    > Ale PO CO ?

    Mozna ale tak czy siak sie zmieni, cos. Wstaw np. Graves Velocity Stacks
    + exupa mozesz ustawic w pozycji zawsze otwartej albo w ogole odpiac
    linki, choc lepiej zupelnie wywalic OEM uklad wydechowy (tj kolektory i
    rure z exupem) plus usunac AIS i wstawic jakis aftermarket pelny uklad
    typu Akrapovic, Yoshimura czy Micron Serpent plus wrzucic filtr
    powietrza K&N + PC3 USB lub PC3r (lepszy). Pytanie co chcesz osiagnac i
    do czego Ci to?

    RN09 to bardzo fajny i podatny model pod tuning, lepszy nawet niz nowsze R1.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2011-12-12 07:10:36
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > Ale PO CO ?

    Na tor...
    bo po co wywalac exupa ?
    Pogarsza sie dol - za po poprawia gora.

    Ewentualnie nie dziala i to taka tansza niby naprawa - ale lacznie
    wychodzi drogo - trzeba by w PC zainwestowac.
    Co do stozkow - to taniej i bezpieczniej zalozyc K&N-a. BMC czy jakis z
    innych sportowych filtrow.

    Ogolnie jesli moto nie lata po torze to wywalenie exupa jest najgorszym
    z pomyslow...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2011-12-12 08:07:28
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 grudnia 2011, 11:08:01 UTC+1 użytkownik yamaha1022205 napisał:
> [...]
    > zmienilo ? i czy i jakie stozki mozna zamontowac zamiast air boxa, czy
    > bedzie trzeba przeprogramowywac mape zaplonowa?
    Mapy zaplonowej nie trzeba ruszac po takich modyfikacjach.
    Wtryskowa: jak najbardziej.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 6. Data: 2011-12-12 21:06:08
    Od: yamaha1022205 <yamaha1022205@_NOSPAM_o2.pl>

    chce to zrobic poniewaz przekladam ten silnik do quada yamaha raptor 700
    bo zatarlem :)

  • 7. Data: 2011-12-12 21:11:52
    Od: yamaha1022205 <yamaha1022205@_NOSPAM_o2.pl>

    a moze prosic o jakis link gdzie kupie dobre tanie filtry ? (46mm).tylko
    jakies male bo nie mam duzo miejsca chyba ze lepiej by mi bylo zrobic
    tego calego air boxa w innym miejsu?