  • 1. Data: 2005-02-14 18:42:11
    Temat: rosyjski usenet z www
    Od: "dabadabahej" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Próbuję dostać sie do rosyjskojezycznych grup dyskusyjnych (turystyka) z
    poziomu www, czy ktoś może mi poradzic jakiś serwis?

    marzyłoby mi się coś jak na gazeta.pl, ale nie mogłem niczego takiego znaleźć
    na najpopularniejszych portalach, ani wklepując hasło 'usenet' na ramblerze.

  • 2. Data: 2005-02-14 18:54:46
    Temat: Re: rosyjski usenet z www
    Od: BeRLoO <b...@j...noSPAM.pl>

    14.02.2005 19:42 dabadabahej <d...@g...SKASUJ-TO.pl> w
    wiadomości <news:cuqre3$k9g$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > na najpopularniejszych portalach, ani wklepując hasło 'usenet' na ramblerze.

    http://groups-beta.google.com
    Tam chyba powinno Ci się udać...
    --
    BeRLoO
    mailto:b...@j...noSPAM.pl

  • 3. Data: 2005-02-15 10:09:12
    Od: "maciek chrzanowski" <d...@W...gazeta.pl>

    > http://groups-beta.google.com
    > Tam chyba powinno Ci się udać...

    dzięki, cośtam można wygrzebać, chociaż nie jest to tak przejrzyste jak na
    gazeta.pl

    ciągle liczę, że podobny serwer powinien być też w Rosji, po rosyjsku i tylko
    z rosyjskimi grupami..

  • 4. Data: 2005-02-15 11:58:50
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > dzięki, cośtam można wygrzebać, chociaż nie jest to tak przejrzyste jak na
    > gazeta.pl

    ROTFL!
    google nie jest przejrzyste?

    zyga

  • 5. Data: 2005-02-15 12:58:20
    Od: "maciek chrzanowski" <d...@W...gazeta.pl>

    > ROTFL!
    > google nie jest przejrzyste?

    no szczerze to jak wszedlem tam to tak srednio czytelne. ale bylem tam
    pierwszy raz, wiec mowie tylko o pierwszym odczuciu.

    ale wazniejsze jest to ze tam spore byly problemy z kodowaniem, tzn rozne
    standarty kodowania nawet na jednej stronie (w roznych postach), wiec mysle
    ze jakby to bylo na rosyjskim serwerze to byloby latwiej.

    maciek

  • 6. Data: 2005-02-15 13:21:33
    Od: BeRLoO <b...@j...noSPAM.pl>

    15.02.2005 13:58 maciek chrzanowski <d...@W...gazeta.pl> w
    wiadomości <news:cusrlc$h6g$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > standarty kodowania nawet na jednej stronie (w roznych postach), wiec mysle
    > ze jakby to bylo na rosyjskim serwerze to byloby latwiej.

    Może to dlatego, że serwis jest cały czas budowany i nie wszystko działa
    jeszcze doskonale. Jak coś nie działa dobrze to najlepiej im to zgłosić -
    może akurat trafisz na coś, o czym nie wiedzą...

    --
    BeRLoO
    mailto:b...@j...noSPAM.pl