  • 31. Data: 2010-09-17 19:27:07
    Temat: Re: rzadkie dane do układu równań liniowych
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 17 Wrz, 19:23, bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > Dojrzewa u mnie algorytm praktycznie nie rozniacy sie
    > od poprzedniego, ale wykorzystujac spakowanie wierszami,
    > ktory bedzie znacznie mniej 'skakal' po pamieci.
    Chyba domyślam się jaki, zamiast indeksów pod którymi są
    jedynki, można zapamiętać wyrazy wolne. Wtedy odczyt
    w pełni sekwencyjny. Ale... przy nanoszeniu korekty na
    błąd chyba skoków po RAM nie da się uniknąć.

    > Zabawa zacznie sie, jak zaczniesz uzywać dysku;)
    Zobaczymy jak to będzie :)
    Na jakiekolwiek wyniki trzeba poczekać jeszcze ładnych
    kilka miesięcy.