  • 1. Data: 2010-09-02 18:20:29
    Temat: biblioteka lub program do manipulacji svg
    Od: Bronek (bryx) Tatukł <b...@k...com>

    Szukam jakiegos programu do narysowania kalendarza w svg. Moze jakas
    biblioteka pod skryptowy jezyk?

  • 2. Data: 2010-09-02 18:45:12
    Temat: Re: biblioteka lub program do manipulacji svg
    Od: porneL <n...@p...net>

    Zwykły DOM/XML albo http://raphaeljs.com/

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2010-09-03 06:43:58
    Od: Bronek (bryx) Tatukł <b...@k...com>

    porneL wrote:

    > Zwykły DOM/XML albo http://raphaeljs.com/

    To za mało. Chcę narysować kwadrat A i narysowac grupę obiektów ale obrócony
    o 20 stopni
    Albo chce sprawdzić czy kwadrat B nie nachodzi na kwadrat A.
    Sprawdzic czy napis mieści się w kwadracie.

  • 4. Data: 2010-09-03 08:17:58
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Bronek (bryx) Tatuk_ <b...@k...com> wrote:

    > To za mało. Chcę narysować kwadrat A i narysowac grupę obiektów ale obrócony
    > o 20 stopni

    Więc to zrobisz, doczytaj standard SVG.

    > Albo chce sprawdzić czy kwadrat B nie nachodzi na kwadrat A.
    > Sprawdzic czy napis mieści się w kwadracie.

    W SVG nie ma takiej możliwości.

    w.

  • 5. Data: 2010-09-03 08:53:25
    Od: Bronek (bryx) Tatukł <b...@k...com>

    Wojciech Muła wrote:

    > W SVG nie ma takiej możliwości.

    To wlasnie pisze o programie lub bibliotece.

    Napisac linijke svg to kazdy potrafi. Chodzi o manipulacje.

  • 6. Data: 2010-09-03 23:05:17
    Od: klops <k...@k...pl>

    W dniu 2010-09-02 20:20, Bronek =?ISO 8859-2?Q?=28bryx=29_Tatuk=B3?= pisze:
    > Szukam jakiegos programu do narysowania kalendarza w svg. Moze jakas
    > biblioteka pod skryptowy jezyk?

    Inkskape wspiera wtyczki w Python, Perl i Ruby. Pewnie można sprawdzić
    jakie api udostępnia, może będzie to co potrzebujesz.

    Biblioteka Qt (w C++) wspiera SVG, też możesz sprawdzić jakie efekty
    udostępnia. Jak Ci zależy na języku skryptowym, to możesz się do Qt
    dorywać przez PyQt4 (dla Python).

    Poza tym jest Impres w OpenOffice i można w nim tworzyć obrazki jakie
    można eksportować do SVG. Można pisać skrypty w Java, JavaScript i
    Python (ale do tego ostatniego niema edytora i tym bardziej debugera).

  • 7. Data: 2010-09-04 15:44:31
    Od: Segmentation Fault <c...@o...eu>

    On 09/02/2010 08:20 PM, Bronek =?ISO 8859-2?Q?=28bryx=29_Tatuk=B3?= wrote:
    > Szukam jakiegos programu do narysowania kalendarza w svg. Moze jakas
    > biblioteka pod skryptowy jezyk?

    Jeśli to ma być konkretne rozwiązanie, ogólny kalendarz kalendarz, to
    zrób sobie szablon kalendarza np. w inkscape, umieść w nim markery "na
    daty" i potem tekstowo albo DOMowo podmień te markery na liczby / nazwy
    miesięcy itp.

  • 8. Data: 2010-09-04 15:47:11
    Od: Segmentation Fault <c...@o...eu>

    On 09/04/2010 01:05 AM, klops wrote:

    > Inkskape wspiera wtyczki w Python, Perl i Ruby. Pewnie można sprawdzić
    > jakie api udostępnia, może będzie to co potrzebujesz.

    Narysuj szablon kalendarz w inkscape. Dostaniesz XML w którm elementy
    obrazy będą miały unikatowe id. Ten XML będziesz mógł DOMowo albo
    tekstowo, w dowolnym języku programowania, dostosować do konkretnego
    miesiąca / roku itp.

  • 9. Data: 2010-09-04 16:40:43
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-09-04 17:44, Segmentation Fault pisze:

> [...]
    > zrób sobie szablon kalendarza np. w inkscape, umieść w nim markery "na
    > daty" i potem tekstowo albo DOMowo podmień te markery na liczby / nazwy

    Jak ja sobie wyobrazam kalendarz, bez grama programowania (tylko
    rozwijajac makra) sie nie da.
    a) najczesciej miesiac ma 5 tygodni, w zlosliwym przypadku 4 lub 6.
    b) zagadnienia jaki dla kogo pierwszy dzien tygodnia, swieta itd.

  • 10. Data: 2010-09-06 15:06:29
    Od: Bronek (bryx) Tatukł <b...@k...com>

    Segmentation Fault wrote:

> [...]
    > zrób sobie szablon kalendarza np. w inkscape, umieść w nim markery "na
    > daty" i potem tekstowo albo DOMowo podmień te markery na liczby / nazwy

    Ma byc to kalendarz zajec. Oczywiscie kazdy dzien zaczyna sie roznie, sa
    zajecia co 2 tygodnie a i grup jest kilka i czasem zachodza na siebie.