  • 1. Data: 2010-05-15 13:23:39
    Temat: sagem gsm_phonefax 43 jak wysłac fax
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Posiadam fax z ery sagem gsm_phonefax 43, tak jak wysylanie zwyklych faxow
    bezposrednio
    na numer faxu problemu dla mnie nie stanowi to juz nie bardzo wiem jak to
    zrobic w sytuacji gdy
    dzwonimy na normalny numer, gdzie nas przekierowuja jescze na inny az wkoncu
    wlaczaja sygnal faxu ,
    jak wymusic na tym sprzecie by wczytal wtedy dokument i zaczal transmisje ?

    pozdrawiam

    --
    http://dumpingowiec.na.allegro.pl - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
    Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?