  • 11. Data: 2017-01-20 13:59:23
    Temat: Re: samochod rozebrany a przeglad
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-01-20 o 12:55, Kamil 'Model' pisze:

    > Ale zabierają dowód rejestracyjny...

    Ale może 50zł za niemanie dowodu będzie tańsze niż laweta...

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-01-20 15:03:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aniuska" napisał w wiadomości
    >czesc.samochod stoi u mechanika, a konczy mi sie przeglad, co mam
    >zrobic

    Zadac pytanie poslowi PiS z okregu.

    Normalnie to by nie bylo nic - po naprawie pojedziesz, przebadasz,
    podbija, i tylko trzeba ostrozniej jechac, bo AC nie dziala.

    Ale PiS juz cos kombinuje, zeby bylo lepiej :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-01-20 15:59:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-01-20 12:55, Kamil 'Model' wrote:

    >.. i jesli samochod jest sprawny pewnie wydadza pokwitowanie ze zgoda
    >na dojechanie do stacji diagnostycznej, skad potem z zaswiadczeniem o
    >przegladzie trzeba odebrac DR z wydzialu komunikacji i udac sie po
    >wpis
    >o przegladzie do SKP.

    >Czyli wlasciwie wychodzi na to ze zabranie w takiej sytuacji DR wg.
    >obecnych regulacji niewiele zmienia ;)

    -niektorym zmienia, mieszkaja np w Warszawie, a auto zarejestrowane w
    Rzeszowie,
    -pozwolenie wazne tydzien ... a w tydzien sie moga z przeslaniem do
    urzedu nie wyrobic :-)
    -nie ten przypadek ... ale jak zabiora w drodze na urlop, albo tuz
    przed ..

    J.

  • 14. Data: 2017-01-20 16:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Ale może 50zł za niemanie dowodu będzie tańsze niż laweta...

    Zwłaszcza ze prawdopodobienstwo koniecznosci zapłaty zdecydowanie inne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 15. Data: 2017-01-20 16:28:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 15:59, J.F. pisze:
> [...]
    > urzedu nie wyrobic :-)
    > -nie ten przypadek ... ale jak zabiora w drodze na urlop, albo tuz
    Nie da się mieć ciastka i zjeść ciastka. Albo płacisz tu podatki i
    korzystasz z urzędów, albo nie :->

    Maciek

  • 16. Data: 2017-01-20 16:34:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-01-20 15:59, J.F. wrote:

> [...]
    > urzedu nie wyrobic :-)
    > -nie ten przypadek ... ale jak zabiora w drodze na urlop, albo tuz przed ..

    No to cos za cos. Jak juz sie podejmuje to ryzyko to trzeba wziac pod
    uwage ze moze to kosztowac okreslone niedogodnosci. Tak czy owak nie
    bedzie to tak drastyczne jak zostanie gdzies na srodku drogi za
    przeproszeniem, ze sciagnietymi gaciami i migajacymi swiatlami lawety ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2017-01-20 19:55:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-20 15:03, J.F. wrote:
    > Ale PiS juz cos kombinuje, zeby bylo lepiej :-)

    Łomatko! Nie ma gdzie uciekać :/

  • 18. Data: 2017-01-21 00:14:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2017 19:55:37 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Łomatko! Nie ma gdzie uciekać :/

    Do Londynu i prosic szybko o obywatelstwo :-)

    O ile oczywiscie ktos zniesie zmiane biegow lewa reka :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-01-22 04:26:21
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Miroo <b...@b...brak.i.juz> wrote:

    > Ale może 50zł za niemanie dowodu będzie tańsze niż laweta...

    Nie mają możliwości sprawdzić w systemie, czy masz przegląd?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 20. Data: 2017-01-22 14:34:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2017 o 04:26, Adam Wysocki pisze:

    > Nie mają możliwości sprawdzić w systemie, czy masz przegląd?

    Nawet jak mają, to mandat jest za niemanie. Generalnie jak nie ma na ten
    samochód autocasco, (a zapewne nie ma) to po prostu jedzie się na
    kółkach i robi przegląd.

    Shrek