  • 1. Data: 2017-01-19 13:00:50
    Temat: Rejestrator GPS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Potrzebuję programu ktory bedzie działał na komórce (android) cały czas i z
    którego bede mogł sobie odczytac slad GPS plus predkosci.
    Dodatkowym atutem byłaby mozliwośc zdefiniowania czasu o ktorej ma zaczac
    kolejną, oddzielną nową trase, tak, zeby potem można łatwiej odczytać ilość
    przejechanych km etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 2. Data: 2017-01-19 13:23:28
    Temat: Re: Rejestrator GPS
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 13:00, Budzik pisze:
> [...]
    > kolejną, oddzielną nową trase, tak, zeby potem można łatwiej odczytać ilość

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bi
    narytoys.speedometer&hl=pl

    Działa w tle, mozna exportowac mapy itp. mam wersję PRO. Nie drenuje
    baterii ma antyburning (amoled) i całe stado opcji włacznie z
    ostrzeganiem dźwiękowym o dnanej prędkości itp. Swietna apka i dobrze
    aktualizowana. Nie zauważyłem możliwości aktywacji o danych porach ale
    są opcje detekcji ruchu dostepne jak i inne automatyki właczania czy
    wyłączania apki i rozpoczynania nowej trasy.

    --
    LordBluzg

  • 3. Data: 2017-01-19 17:41:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > są opcje detekcji ruchu dostepne jak i inne automatyki właczania czy
    > wyłączania apki i rozpoczynania nowej trasy.

    Dzieki, potestuje :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 4. Data: 2017-01-20 11:06:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    www.trakergps.pl

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-01-20 16:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > czas i z
    >
    > www.trakergps.pl

    Odpada bo po wygaszeniu ekranu przestaje wysyłać pozycję.
    A mnie chodzi o coś co działa cały czas i w tle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 6. Data: 2017-01-20 17:47:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości

    >Odpada bo po wygaszeniu ekranu przestaje wysyłać pozycję.
    >A mnie chodzi o coś co działa cały czas i w tle.

    Trekbuddy, ale to jednak "stara technologia" i wymaga recznego
    wystartowania.

    J.

  • 7. Data: 2017-01-23 14:28:12
    Od: Pawel Mojski <p...@p...pawcio.net>

> [...]
    > Dodatkowym atutem byłaby mozliwośc zdefiniowania czasu o ktorej ma zaczac
    > kolejną, oddzielną nową trase, tak, zeby potem można łatwiej odczytać

    Cześć.

    traccar - masz aplikację traccar client - chodzi w tle. działa super,
    zainstalowałem córce

    Postawiłem sobie do tego własny serwer (server w javie) i kupiłem
    TK-103B do samochodu.

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

  • 8. Data: 2017-01-23 21:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel Mojski p...@p...pawcio.net ...

> [...]
    > zainstalowałem córce
    >
    > Postawiłem sobie do tego własny serwer (server w javie) i kupiłem

    A coś wiecej?
    Bo troche czarno magicznie brzmi z tym serwerem.

    To jest płatna usługa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 9. Data: 2017-02-10 03:18:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > Paweł Mojski

    A coś wiecej?
    Bo troche czarno magicznie brzmi z tym serwerem.

    ---
    Chodzi pewnie o darmowy program serwera zainstalowany samodzielnie na swoim
    komputerze by nie korzystać z cudzych i np być śledzonym, które mogą być
    darmowe, ale .. no śledzą :-)