  • 21. Data: 2017-01-22 14:53:08
    Temat: Re: samochod rozebrany a przeglad
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 14:34:42 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Nawet jak mają, to mandat jest za niemanie. Generalnie jak nie ma na ten
    > samochód autocasco, (a zapewne nie ma) to po prostu jedzie się na
    > kółkach i robi przegląd.

    A co tu zmienia manie/nie manie AC?

  • 22. Data: 2017-01-22 16:44:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-01-2017 o 14:53, Kris pisze:

    > A co tu zmienia manie/nie manie AC?

    AC nie działa przy braku przeglądu.

  • 23. Data: 2017-01-22 23:27:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    marcinek wrote:

    > a przeglad wtedy drozszy ?

    nie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2017-01-23 06:48:53
    Od: gosc <g...@o...eu>

    a nie jest tak że płaci się podwójnie za przegląd jak się spozni? coś
    takiego miało wejść

  • 25. Data: 2017-01-23 12:42:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 22-01-2017 o 14:53, Kris pisze:

    >AC nie działa przy braku przeglądu.

    Jak AC jest - to tez na kolkach ... tylko ostrozniej :-)

    J.

  • 26. Data: 2017-01-23 12:51:41
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 05:32, Aniuska pisze:
    > czesc.samochod stoi u mechanika, a konczy mi sie przeglad, co mam zrobic

    Opowiem taką historię z mojego życia.

    Kiedyś jadąc w góry, zatrzymałem się po drodze w Warszawie u znajomych.
    I tam zgubiłem portfel z dowodem rejestracyjnym.
    Po powrocie z gór wyrobiłem nowy dowód.
    A po jeszcze jakimś czasie, drogą pocztową przyszedł do mnie ten zgubiony w
    Warszawie.
    Komuś kto go znalazł, chciało się odesłać go do mnie z powrotem.
    No i miałem dwa dowody.
    Tu pomijam dalszą część historii bo nie chce się tyle pisać i mało by to wniosło
    co do tematu.
    Piszę od razu zakończenie.
    Policjant, podczas sprawdzania moich papierów mówi tak:

    - No panie Filipie, trochę pan jednak przesadził

    Ja: ale o co chodzi?

    policjant: osiem lat bez badań (technicznych) trochę długo

    okazało się, że miałem w portfelu akurat ten stary dowód, przysłany z Warszawy,
    który nie był podstęplowywany.

    Policmajster dał jeszcze radę żeby tak nie jeździć
    bo jak spowoduję kolizję to ubezpieczyciel się może przyczepić
    że mam badań.
    Chyba dostałem mandat 50 pln i na tym się skończyło.

    Przekaz jest taki żeby się tym nie przejmować.
    Raz się możesz przejechać bez badań, naprawionym wozem od mechanika na badania.
    Jakby nawet policmajster zatrzymał z nieważnymi badaniami to dowód
    zatrzyma, da taki papier, że ileś tam czasu możesz jeździć
    i po zrobieniu przeglądu dowód obiera się z urzędzie miejskim.
    pozdro

  • 27. Data: 2017-01-23 16:58:02
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > AC nie działa przy braku przeglądu.

    A OC (w sensie nie ma w razie czego regresu)?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 28. Data: 2017-01-23 17:05:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-01-2017 o 16:58, Adam Wysocki pisze:

    > A OC (w sensie nie ma w razie czego regresu)?

    Jeśli spowodujesz wypadek z przyczyn tkwiących w samochodzie bez badań
    to też.
    Ale z automatu nie.

  • 29. Data: 2017-01-23 17:40:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A OC (w sensie nie ma w razie czego regresu)?

    Jak ci udowodnią, że przyczyną był stan techniczny to chyba tak. Ale
    raczej nie udowodnią.

    Shrek