  • 1. Data: 2004-12-02 13:23:39
    Temat: scalanie w HTML
    Od: "Kopiec Bolek" <a...@w...pl>

    Proszę o pomoc !!!

    Przy podglądzie wydruku w HTML'u oraz w przeglądarce Internet Explorer
    następuje niepożądany podział zdjęcia z opisem na 2 strony:
    opis ODYSEJA na stronie pierwszej a zdjęcie na drugiej.

    Akapit: 4 wiersze na 2 stronie, pozostałe na 3 stronie.
    Jaki należy zastosować kod w HTML'u
    aby zdjęcia z opisem, ustalone akapity, tabele, punktory, nie były dzielone
    na strony.
    WORD ma poniższą instrukcję, która uniemożliwia taki podział.
    "Zachowaj wiersze razem"

    Wcześniej poruszyłem ten sam problem, otrzymałem dziwne i nic nieznaczące
    odpowiedzi.
    Nadmienia, że dopiero terminuję w grupie dyskusyjnej i nie znam zasad oraz
    kultury
    jaką się należy kierować się w korespondencji.

    Pozdrawia i dziękuje - Bolek K.

  • 2. Data: 2004-12-05 09:48:52
    Temat: Re: scalanie w HTML
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 9 Kopiec Bolek wrote:

    > Proszę o pomoc !!!

    Najpierw wskazana nauka czytania. Analfabecie pomoc niewiele pomoże.
    NTG!

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.6.0, OE-QuoteFix,