  • 1. Data: 2004-12-02 13:29:24
    Temat: scalanie
    Od: "Kopiec Bolek" <a...@w...pl>

    Proszę o pomoc !!!

    Przy podglądzie wydruku w HTML'u oraz w przeglądarce Internet Explorer
    następuje niepożądany podział zdjęcia z opisem na 2 strony:
    opis ODYSEJA na stronie pierwszej a zdjęcie na drugiej.

    Akapit: 4 wiersze na 2 stronie, pozostałe na 3 stronie.
    Jaki należy zastosować kod w HTML'u
    aby zdjęcia z opisem, ustalone akapity, tabele, punktory, nie były dzielone
    na strony.
    WORD ma poniższą instrukcję, która uniemożliwia taki podział.
    "Zachowaj wiersze razem"

    Wcześniej poruszyłem ten sam problem, otrzymałem dziwne i nic nieznaczące
    odpowiedzi.
    Nadmienia, że dopiero terminuję w grupie dyskusyjnej i nie znam zasad oraz
    kultury
    jaką się należy kierować się w korespondencji.

    Przepraszam - nie podałem adresu strony:

    http://republika.pl/kelob/scalanie.htm

    Pozdrawia i dziękuje - Bolek K.

  • 2. Data: 2004-12-02 13:49:40
    Temat: Re: scalanie
    Od: wer <w...@w...arx-net.org>

    Użytkownik Kopiec Bolek napisał:

> [...]
    > kultury
    > jaką się należy kierować się w korespondencji.

    Trzeba pisac w odpowiednie miejsce. Nie pisze sie do wydzialu
    komunikacji w sprawie przydzilu mieszkania. Wiec to nie jest grupa gdzie
    powinienes pisac. To grupa o problemach polskiego Internetu. Zajrzyj na
    grupy o html i www.

    wer

  • 3. Data: 2004-12-02 15:31:33
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Kopiec Bolek <a...@w...pl> wrote:

    > Wcześniej poruszyłem ten sam problem, otrzymałem dziwne i nic nieznaczące
    > odpowiedzi.

    Dlaczego wybrałeś akurat polip? Co tobą kierowało?

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.apcoh.org/ * GG 1234 * GSM 508878856
    rozmawiamy o tobie, to ty jestes grupowym exhibicjonista (C) meganka

  • 4. Data: 2004-12-02 16:57:16
    Od: Neas <n...@n...ws>

    wer pisze:

> [...]
    > komunikacji w sprawie przydzilu mieszkania. Wiec to nie jest grupa gdzie
    > powinienes pisac. To grupa o problemach polskiego Internetu. Zajrzyj na

    Zamiast marudzić trzeba zmienić opis grupy. Nic nie poradzi się na to,
    że niektórzy nie odróżniają sformułowania 'problemy internetu' od
    'problemy z internetem'.

    --
    http://www.drzwi.org - konta shell/e-mail od 6 zł + VAT, płatność także via SMS

  • 5. Data: 2004-12-02 21:17:18
    Od: wer <w...@w...arx-net.org>

    Użytkownik Neas napisał:

    > Zamiast marudzić trzeba zmienić opis grupy. Nic nie poradzi się na to,
    > że niektórzy nie odróżniają sformułowania 'problemy internetu' od
    > 'problemy z internetem'.

    Malo kto czyta opisy grup. Podejrzewam, ze jakby zmienic nazwe na
    pl.internet.rybki.akwiariowe to tez by pisali z takimi sprawami i
    dodatkowo o hodowli zolwi w suchych terariach. Po prostu nadeszla fala
    uzytkownikow wychowanych na czatach.

    wer

  • 6. Data: 2004-12-02 22:01:38
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Kopiec Bolek <a...@w...pl> w artykule
    <news:con5ip$c3s$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Proszę o pomoc !!!

    Nie znalazłeś grupy ze słowem "pomoc" w nazwie?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 7. Data: 2004-12-03 00:11:05
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@p...niepotrzebne.onet.pl>

    Neas wrote:

    > Zamiast marudzić trzeba zmienić opis grupy. Nic nie poradzi się na to,
    > że niektórzy nie odróżniają sformułowania 'problemy internetu' od
    > 'problemy z internetem'.

    Jeśli by było głosowanie to chętnie poprę, paru znajomych też.

  • 8. Data: 2004-12-03 00:30:21
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Cezary Ambroziak <a...@p...niepotrzebne.onet.pl> wrote:

    > Jeśli by było głosowanie to chętnie poprę, paru znajomych też.

    Podejrzewam jednak, ze polowa tych baranow co tu trafia z niedzialajacymi
    stronami WWW, literkami w Javie, serialami czy zlymi stronami domyslnymi
    przegladarki, to nie czyta nawet krotkiego opisu grupy. Grupa ma w nazwie
    "internet", to walą. Proponuje więc hierarchię pl.vagrearg i spokoj.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 9. Data: 2004-12-03 09:47:02
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Przemyslaw Popielarski pisze:

> [...]
    > przegladarki, to nie czyta nawet krotkiego opisu grupy. Grupa ma w nazwie
    > "internet", to walą. Proponuje więc hierarchię pl.vagrearg i spokoj.

    Przecież obok mają 'pl.internet.pomoc'. Tyle, ze ta grupa ma opis
    'Jestem tu nowy, pomóżcie', co może sugerować pomoc dot. usenetu.

    --
    http://www.drzwi.org - konta shell/e-mail od 6 zł + VAT, płatność także via SMS