  • 1. Data: 2007-11-04 18:42:09
    Temat: server irc ddosnetu
    Od: Piotr <p...@n...peel>

    Witam,

    Kawal czasu monitoruje zachowanie komputerow klientow - zombies, ktore
    probuja laczyc sie z hostem pod adresem irc.swpower-team.net. Po
    nawiazaniu polaczenia zaczynaja skanowac cale sieci (polecenie
    umieszczone w temacie kanalu), do ktorych sa dolaczone. Oczywiscie od
    czasu do czasu biora udzial w atakach ddos.

    Co ciekawe, wszystko opiera sie na adresie irc.swpower-team.net, dla
    ktorego wpis IN A sie zmienia, po moich doniesieniach do abuse@CERT oraz
    abuse ISP, do ktorego nalezy adres IP serwera irc.

    Dysponuje calym procesem logowania do takiego serwera (kanal, haslo),
    jednak nie publikuje go, ze wzgledu na to, ze jakis scriptkiddie moglby
    to wykorzystac. Na jego postawie mozna spokojnie wbic sie na kanal, na
    ktorym siedza zombies.

    Moje pytanie brzmi: czy mozna jakos dobrac sie do wlasciciela domeny i
    wymusic zablokowanie?

  • 2. Data: 2007-11-04 19:40:05
    Temat: Re: server irc ddosnetu
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Sun, 04 Nov 2007 19:42:09 +0100
    From: Piotr
> [...]

    > ktorym siedza zombies.

    > Moje pytanie brzmi: czy mozna jakos dobrac sie do wlasciciela domeny i

    Wg whois:
    $ jwhois swpower-team.net
    [Querying whois.verisign-grs.com]
    [Redirected to whois.melbourneit.com]
    [Querying whois.melbourneit.com]
    [whois.melbourneit.com]

    Domain Name.......... swpower-team.net
    Creation Date........ 2006-12-12
    Registration Date.... 2006-12-12
    Expiry Date.......... 2007-12-12
    Organisation Name.... ADRIAN TOMS
    Organisation Address. 1 THIRD AVENUE BROWNHILLS
    Organisation Address.
    Organisation Address. WEST MIDLANDS
    Organisation Address. WS86JL
    Organisation Address. none
    Organisation Address. UNITED KINGDOM

    Admin Name........... ADRIAN TOMS
    Admin Address........ 1 THIRD AVENUE BROWNHILLS
    Admin Address........
    Admin Address........ WEST MIDLANDS
    Admin Address........ WS86JL
    Admin Address........ none
    Admin Address........ UNITED KINGDOM
    Admin Email.......... t...@y...com
    Admin Phone.......... +1.079071399395
    Admin Fax............

    Tech Name............ YahooDomains TechContact
    Tech Address......... 701 First Ave.
    Tech Address.........
    Tech Address......... Sunnyvale
    Tech Address......... 94089
    Tech Address......... CA
    Tech Address......... UNITED STATES
    Tech Email........... d...@Y...COM
    Tech Phone........... +1.6198813096
    Tech Fax.............
    Name Server.......... ns1.everydns.net
    Name Server.......... ns2.everydns.net

    O ile dobrze pamiętam, to nie wolno używać adresów @yahoo.com jako adresów
    kontaktowych. Adres pocztowy chyba jest prawdziwy (kod pocztowy zgadza się
    z adresem, chociaż powinno być Walsall, a nie Brownhills). Warto by
    sprawdzić, czy podany osobnik mieszka pod takim adresem. Telefon (Admin
    Phone) się nie zgadza, bo kierunkowy do Brownhills to 01543, a do Walsall
    01922. Zresztą w ogóle jest dziwny, bo prefiks kraju ma +1, czyli USA,
    a w USA nie ma kierunkowego 079. Z tymi danymi można zgłosić registrarowi,
    że rejestrujący podał nieprawdziwe dane.

    Pozdrawiam,
    R.

    --
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 3. Data: 2007-11-05 12:43:32
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Nov 2007 19:42:09 +0100, Piotr napisał(a):

    > Witam,
    (...)
    > Moje pytanie brzmi: czy mozna jakos dobrac sie do wlasciciela domeny i
    > wymusic zablokowanie?

    Wejdź na kanał i zapodaj ddos na adres irc.swpower-team.net :)

    Xenocide