  • 1. Data: 2005-02-03 14:39:59
    Temat: [OT]: Serwery Prokomu / ZUSu
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    czy ktoś może wie co się dzieje ze stroną: http://platink.info.pl/ Od
    wczoraj staram się ściagnąć nową wersję płatnika i cały czas mam
    transfer ok. 5KB/s ??
    Przemek Celej

    Contact:
    GG: 1299677
    e-mail: p-celej('Spam-Stop')o2('dot')pl

  • 2. Data: 2005-02-03 15:01:19
    Temat: Re: [OT]: Serwery Prokomu / ZUSu
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    Przemek Celej napisał(a):
    > czy ktoś może wie co się dzieje ze stroną: http://platink.info.pl/ Od
    > wczoraj staram się ściagnąć nową wersję płatnika i cały czas mam
    > transfer ok. 5KB/s ??

    Jako były pracownik Centrum Certyfikacji powiem że ten server nie ma nic
    wspólnego z ZUS, jedyny link jaki mogę ci podać, choć nie powinienem, bo
    to NTG, to:
    http://e-inspektorat.zus.pl/program_platnik.asp?id_p
    rofilu=1&pomoc=3&menu=

    TLZ

  • 3. Data: 2005-02-03 20:39:34
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    Tomasz Lam [ZULU] wrote:

    > Jako były pracownik Centrum Certyfikacji powiem że ten server nie ma nic
    > wspólnego z ZUS, jedyny link jaki mogę ci podać, choć nie powinienem, bo
> [...]
    Już trochę lepiej, kurcze ponad 90M; co w tym płatniku jest ??!!

  • 4. Data: 2005-02-03 21:00:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Celej" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Już trochę lepiej, kurcze ponad 90M; co w tym płatniku jest ??!!

    odpowiem nieparlamentarnie...

    wielkie gówno

  • 5. Data: 2005-02-04 12:00:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Feb 2005 22:00:13 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > odpowiem nieparlamentarnie...
    >
    > wielkie gówno

    A można to samo powiedzieć parlamentarnie: Kwintesencja umiejętności
    programistów Prokomu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 6. Data: 2005-02-06 23:17:43
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemek Celej napisał:

    > Już trochę lepiej, kurcze ponad 90M; co w tym płatniku jest ??!!

    Gdy prawie każdemu jest potrzebny tylko upgrade to ciągną wszystkie
    jelonki pełną instalkę 91MB, choć można samego płatnika 21MB.
    Potem jęczą, że wolno idzie. A skichaj się, instalkę windowsa jeszcze
    niech dołożą, też będą ściągać full.
    A wszystko pięknie napisane co komu potrzeba ściągnąć.
    --
    Olek

  • 7. Data: 2005-02-07 13:23:31
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    Olek wrote:

> [...]
    > niech dołożą, też będą ściągać full.
    > A wszystko pięknie napisane co komu potrzeba ściągnąć.
    Ja nie miałem wcześniejszej wersji płatnika.