  • 1. Data: 2005-02-03 14:11:58
    Temat: Praca dla specjalisty Mambo CMS
    Od: "Ernest Syska" <e...@i...pl>

    Szanowni Listowicze!

    Od pewnego czasu przyglądamy się systemowi Mambo i próbujemy swoich sił w
    jego wdrażaniu.
    Aktualnie przymierzamy się do postawienia na nim dużego i troche nietypowego
    serwisu www.it-investment.pl . Ponieważ sami nie mamy wielkiego
    doświadczenia a potrzebujemy naprawdę raczej zaawansowanej wiedzy na temat
    szerokiego konfigurowania systemu Mambo lub wręcz pisania nowych
    komponentów, zwracamy się do Was z prośbą o zgłoszenie swojego
    zainteresowania współpracą.
    W grę wchodzi około 3 miesięcy stałej pracy na umowę zlecenie w ramach
    projektu IT Investment. Poźniej support techniczny lub dalsza praca w ramach
    naszej firmy.

    Serwis IT Investment - zwłaszcza w nowej wersji funkcjonalnej daje możliwość
    szerokiego przetestowania i rozwoju swojej wiedzy programistycznej.
    Oczywiście rozwój ten ma formę klasycznego odpłatnego zlecenia na normalnych
    warunkach finansowych.

    Nasze wymagania to:

    1. Zamieszkanie w Warszawie lub w okolicach Warszawy - preferujemy widzenie
    się nawzajem od czasu do czasu.
    2. Udokumentowana znajomość systemu Mambo (lub innego systemu CMS Open
    Source o podobnym zakresie komponenetów) na przykładach wdrożeń, w których
    kandydat brał udział.
    3. Gotowość do rozwiązywania zaawnansowanych problemów z dziedziny:
    -projektowania bazy danych z uwzględenieniem wysokich wymagań
    wydajnościowych i rozwojowych serwisu,
    -wiedzy z zakresu wzajemnej komunikacji serwerów, wysyłki komunikatów
    tekstowych, zarządzania dostępnością rekordów, domen itp.
    -optymalizacji architektury systemu internetowego w sensie pozycjonowania w
    Google.

    4. Spodziewamy się, że do sprawnego poruszania się po tych zagadnieniach
    wymagane jest wykształcenie informatyczne poparte stosownym dokumentem.

    Cała reszta prac a więc grafika i programowanie prostszych spraw jest w
    gestii naszego zespołu.

    Oferujemy wynagrodzenie na poziomie 2000-2500 miesięcznie netto.

    Proszę o kontakt: e...@i...pl
    tel. gsm: 696 48 57 34.

    Pozdrawiam
    Ernest Syska
    Właściciel serwisu IT-investment.pl

  • 2. Data: 2005-02-03 19:38:27
    Temat: Re: Praca dla specjalisty Mambo CMS
    Od: Mariusz "Craig" Cieśla <craig_@_ceti.pl>

    Tako rzecze Ernest Syska:

    > Szanowni Listowicze!

    Cześć.

    > Od pewnego czasu przyglądamy się systemowi Mambo i próbujemy swoich sił w
    > jego wdrażaniu.

    I to jest problemem polskiego Internetu?

    --
    Cybernetic Robotic Android Intended for Gratification
    mailto:m.ciesla[at]gmail.com | jid:craig[at]chrome.pl | pgp:0x0E81A915

  • 3. Data: 2005-02-04 09:49:17
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Mariusz Craig Cieśla" <craig_@_ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Tako rzecze Ernest Syska:

    > I to jest problemem polskiego Internetu?

    Murzynek Mambo w Afryce mieszka
    Czarną ma skórę ten nasz koleżka...
    ;-)

    --
    Woyteck
    http://boincbusters.ghost.pl/

  • 4. Data: 2005-02-05 17:55:05
    Od: PasQty <p...@p...onet.pl>

    Ernest Syska napisał(a):
> [...]
    > gestii naszego zespołu.
    >
    > Oferujemy wynagrodzenie na poziomie 2000-2500 miesięcznie netto.

    z tym to prosze na prace oferowane, albo na lokalnych.

  • 5. Data: 2005-02-06 09:23:16
    Od: Mariusz "Craig" Cieśla <craig_@_ceti.pl>

    Tako rzecze PasQty:

    > z tym to prosze na prace oferowane, albo na lokalnych.

    Wklejanie całego długiego posta tylko po to, żeby dopisać na końcu jedną
    linijkę jest niefajne.

    --
    Cybernetic Robotic Android Intended for Gratification
    mailto:m.ciesla[at]gmail.com | jid:craig[at]chrome.pl | pgp:0x0E81A915
    XMMS isn't playing.

  • 6. Data: 2005-02-07 13:55:36
    Od: "MK" <@___http://tiny.pl/p8___>

    > Tako rzecze PasQty:

    > Wklejanie całego długiego posta tylko po to, żeby dopisać na końcu jedną
    > linijkę jest niefajne.

    tak. i to jest juz problem polskiego internetu :/
    trafia mnie jak przewijam rolką dlugi post, zeby
    zobaczyc jedno dopisane zdanie, wrrr