  • 1. Data: 2010-03-11 06:36:04
    Temat: simlock w telefonie Plus/Play. Jest czy go nie ma? A gwarancja?
    Od: "dziecko neostrady" <d...@g...com>

    Witam miłych grupowiczów

    Zastanawiam się nad zakupem telefonu Nokia 5530. Telefon moge kupić
    normalnie w sklepie albo 300-400zł taniej na Allegro. Telefony z Allegro
    pochodzą głównie z salonów Plusa i Play.

    I tu moje pytanie: w częsci opisów jest napisane że telefon ma sim locka, w
    innych opisach że telefon od nowości go nie posiadał. Jak to jest naprawdę?
    Czy rzeczywiście nie ma simlocka czy ktos go sam zdjął? Ostatnio sieci
    odchodzą od simlocków ale nie pamietam która sieć, napewno nie Orange w
    której jestem.

    Chodzi tu oczywiście o gwarancję którą po nieuprawnionym zdjęciu przeciez
    sie traci.

    Bede wdzięczny za info
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-11 07:25:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "dziecko neostrady" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Chodzi tu oczywi?cie o gwarancję któr? po nieuprawnionym zdjęciu przeciez sie
    > traci.

    Won mi stąd, skoro nawet kodowania nie potrafisz ustawić.

  • 3. Data: 2010-03-11 07:53:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    dziecko neostrady pisze:
> [...]
    > której jestem.
    >
    > Chodzi tu oczywiście o gwarancję którą po nieuprawnionym zdjęciu przeciez

    I w Play i Plusie zdazaja sie cale partie bez simlocka. Np Avila ktora
    kupilem od kogos z plusa na aukcji miala simlocka a w realu nie. Ktos
    nie sprawdzil i pomyslal ze maja. W play mozna tez zdjac simlocka
    oficjalnie z wpisem do karty. W Erze wszystko bez simlocka

  • 4. Data: 2010-03-11 09:53:36
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    dziecko neostrady wrote:
> [...]
    > sieć, napewno nie Orange w której jestem.
    >
    > Chodzi tu oczywiście o gwarancję którą po nieuprawnionym zdjęciu

    W Play, od razu przy kupnie w salonie ściągną simlocka na rządanie.

  • 5. Data: 2010-03-11 20:03:56
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Orange w której jestem.
    >
    > Chodzi tu oczywiście o gwarancję którą po nieuprawnionym zdjęciu przeciez

    W grudniu zeszlego roku w sieci PLAY zakupilem na abonament w sklepie
    internetowym KU990i.
    Myslalem o zdjeciu SimLocka. Balem sie o gwarancje.
    Jakie bylo moje zdziwienie jak sie okazalo, ze nie ma SimLocka ;-)

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.