  • 1. Data: 2004-06-11 13:31:36
    Temat: skoro juz o domenach ...
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Zapewne wszyscy pamietaja internask i ich wyczyny.

    Przypomnialem sobie ze to oni ukradli mi pewna domene (oplacona zeby bylo
    smieszniej).
    Ich domeny przejelo names4ever.com ... przy czym ... domena ktora
    rejestrowalem nie jest zwolniona i dziwnym trafem co roku przedluzana.
    Zeby bylo jeszcze smieszniej caly czas we whois sa moje dane ...

    Pisalem do nich i echo ... czy komus udalo sie odzyskac domene i moglby
    pomoc ?

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 2. Data: 2004-06-11 13:44:37
    Temat: Re: skoro juz o domenach ...
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > Pisalem do nich i echo ... czy komus udalo sie odzyskac domene i moglby
    > pomoc ?

    ja z kolei tam domene (nieopatrznie zarejestrowana tam ponad 3 lata temu),
    ktora nagle zniknela z panelu administracyjnego na ich sajcie, co uniemozliwia
    mi zmiane dnsow, albo jakiekolwiek inne ruchy - napisalem maila, pani z ich
    obslugi poprosila mnie o potwierdzenie wplaty, ktore wygrzebalem gdzies z
    archiwum, wyslalem i.. oczywiscie brak jakiejkolwiek reakcji.
    Coz - jesli nie rusza tego do poniedzialku bede musial obrac inna taktyke.

    --
    :: patryk [at] alte.pl : www.tvmania.pl :: np. Hooverphonic
    "Can someone tell me if it's wrong to be so mad about you"??

  • 3. Data: 2004-06-11 13:52:35
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > Pisalem do nich i echo ... czy komus udalo sie odzyskac domene i moglby
    > pomoc ?

    ja z kolei mam domene (nieopatrznie zarejestrowana tam ponad 3 lata temu),
[...]
    archiwum, wyslalem i.. oczywiscie brak jakiejkolwiek reakcji od miesiaca..

  • 4. Data: 2004-06-11 14:11:56
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.netmo.info>

    "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl> wrote in message
> [...]
    > Coz - jesli nie rusza tego do poniedzialku bede musial obrac inna taktyke.

    Ja mialem podobny problem i w ciagu 3 godzin zalatwilem, tylko ze najlepiej
    do nich zadzwonic numer telefonu wystarczy wziac z whoisa domeny
    vipnecik.com bo oni sie traz tak nazywaja ...

  • 5. Data: 2004-06-11 14:12:48
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > Ja mialem podobny problem i w ciagu 3 godzin zalatwilem, tylko ze najlepiej
    > do nich zadzwonic numer telefonu wystarczy wziac z whoisa domeny
    > vipnecik.com bo oni sie traz tak nazywaja ...

    tak pewnie zrobie (bo w przypadku wczesniejszych problemow - kiedy to np. nie
    byli w stanie odnalezc przelewu pomagal wlasnie tylko kontakt telefoniczny -
    troche to zenujace w przypadku firmy, ktora zajmuje sie Internetem, ale coz..
    ;/).

  • 6. Data: 2004-06-11 15:31:36
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > Pisalem do nich i echo ... czy komus udalo sie odzyskac domene i moglby
    > pomoc ?

    niespodzianka. Troszke nieprzyjemny mail do nich z jasnym postawieniem sprawy
    pomogl - domena powrocila do panelu w ciagu godziny od jego wyslania. Szkoda
    tylko, ze pani z BOKu probowala mi wmowic, ze byla tam caly czas... (jak to
    dobrze, ze zrobilem rano screenshota :-)).
    Dala mi tez numer do nich (poszedl na priv).

    --
    :: patryk [at] alte.pl : tivi.pl - nadchodzi :: np. Hooverphonic
    "Can someone tell me if it's wrong to be so mad about you"??

  • 7. Data: 2004-06-11 15:46:26
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

> [...]
    > Zeby bylo jeszcze smieszniej caly czas we whois sa moje dane ...
    >
    > Pisalem do nich i echo ... czy komus udalo sie odzyskac domene i moglby

    A email jest Twoj? Pewnie nie... :-)

    Mozna to zalatwic przez enom. Najlepiej opisz cala sytuacje przeslij skan
    paszportu, zeby uwiarygodnic Twoja autentycznosc. Zaloz tez u nich konto i
    popros o przesuniecie domeny z konta internasku do Twojego. Wtedy to kwestia
    zmiany emaila i transferowania domeny do innego rejestratora.

    Pozdr.
    Marek

  • 8. Data: 2004-06-11 15:55:38
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Marcin Olejniczak wrote:
    > Ja mialem podobny problem i w ciagu 3 godzin zalatwilem, tylko ze
    > najlepiej do nich zadzwonic numer telefonu wystarczy wziac z whoisa
    > domeny vipnecik.com bo oni sie traz tak nazywaja ...

    ile razy dzwonilem to sie na palcach obu rak i nog nie miesci ...
    (sprawdzimy, jeszcze nie wiemy, prosze zadzwonic jutro, prosze wyslac maila,
    nie ma osoby od tego, nie doszly maile, mamy problemy z poczta, jeszcze nic
    niewiemy ...)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 9. Data: 2004-06-11 15:58:28
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    On Fri, 11 Jun 2004 17:46:26 +0200, MaRaS wrote:

> [...]
    > popros o przesuniecie domeny z konta internasku do Twojego. Wtedy to kwestia
    > zmiany emaila i transferowania domeny do innego rejestratora.

    Enom to są ci sami ludzie co internask.
    Od oszustów lepiej trzymać się z daleka.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 10. Data: 2004-06-11 17:08:38
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

    Użytkownik "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <q...@k...org.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.06.11.15.58.27.706861@knm.org.pl...

    > Enom to są ci sami ludzie co internask.
    > Od oszustów lepiej trzymać się z daleka.

    Mowie o enom.com