  • 1. Data: 2004-06-11 13:48:04
    Temat: ktos grzebie mi na poczcie
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    czesc mam pytanie-czemu jak chce zmienic haslo potwierdzajace zmiane hasla tzn
    pytanie swoje ulozyc i odpowiedz na poczccie onetu to wychodzi mi napis teraz
    nie mozna sprobuj pozniej???
    ktos wysyla mi maila z mojego konta tzn to jest kolega wczoraj przy nim
    zmienilem haslo a on wszedl po chwili na poczte moja !!!
    o co tu biega jest jakies haslo uniwersalne na onecie poprzez ktore wchodzi sie
    na wszystkie maila????
    czy mozliwe jest aby onet udostepnil komus to haslo?
    i mam jeszcze zablokowane wszystkie maile jakie mam na koncie!!!!
    wchodze na jakiegos starego maila a tam czerwony napis teraz nie mozesz
    odczytac tego maila co jest grane co to za sztuczka??? jakas?
    przeciez ja to haslo zmienilem przy nim i po 5 secundach koles wszedl jeszcze
    raz ja nic nie rozumiem????
    bo mozliwosc ze z innego konta napisal na mojego maila wykluczam mozna w miejsu
    nadawcy wpisac co si echche? chyba nie:)
    wiec jest tu jakis przekret ...ale jak on mogl zablokowac mi stare maile ?????
    jest to mozliwe?
    poprostu wchodze otwieram starego maila a tam czerwony napis w tej chwili nie
    mozesz tego odczytac!!!!!
    jakis blad jest na poczcie onetu?????
    hmmmmmmmm

  • 2. Data: 2004-06-11 14:17:49
    Temat: Re: ktos grzebie mi na poczcie
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Pawel <p...@p...onet.pl> wrote:

    > bo mozliwosc ze z innego konta napisal na mojego maila wykluczam
    > mozna w miejsu nadawcy wpisac co si echche? chyba nie:)

    Oczywiście że można w miejscu nadawcy wpisywać co się chce.
    Jest to banalnie proste, i mogę Ci wysłać maila z p...@w...gov

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 3. Data: 2004-06-11 16:33:24