  • 1. Data: 2015-02-28 00:50:08
    Temat: skowronki i slowiki
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Od kilku dni na okolicznych polach słychać klangor żurawi
    ale dzisiaj przed południem było słychać pierwszego w tym roku skowronka
    a około 17 pierwsze trele w tym roku słowik.
    To już chyba naprawdę wiosna
    :)))))
    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

  • 2. Data: 2015-02-28 14:15:34
    Temat: Re: skowronki i slowiki
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 00:50:08 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
    > ale dzisiaj przed południem było słychać pierwszego w tym roku skowronka
    > a około 17 pierwsze trele w tym roku słowik.

    Raczej tak. U mnie nad rzeką i wśród okolicznych drzew ptasie koncerty na
    wszystkie głosy :-)

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 3. Data: 2015-03-02 07:25:02
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2015-02-28 00:50, Tadeusz Smal pisze:
    > Od kilku dni na okolicznych polach słychać klangor żurawi
    > ale dzisiaj przed południem było słychać pierwszego w tym roku skowronka
    > a około 17 pierwsze trele w tym roku słowik.

    Co do slowika to raczej sie przeslyszales o minimum miesiac.

    pozdro
    --
    A S

  • 4. Data: 2015-03-03 08:26:36
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 07:25, Andrzej S pisze:

    > Co do slowika to raczej sie przeslyszales o minimum miesiac.

    Tez byłem bardzo zdziwiony bo może nie o miesiąc, ale zazwyczaj ze 2-3
    tygodnie później od skowronków pojawiają się u mnie słowiki.
    Tego słowika słyszeliśmy razem z Żoną ale tylko wtedy w sobotę,
    robilismy pierwsze porządki w ogrodzie.
    W niedzielę i wczoraj było zimniej, padał deszcz i nie słyszałem go
    ani innych bo w swojej okolicy zazwyczaj gniazdują trzy pary słowicze

  • 5. Data: 2015-03-03 19:03:40
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > W niedzielę i wczoraj było zimniej, padał deszcz i nie słyszałem go
    > ani innych bo w swojej okolicy zazwyczaj gniazdują trzy pary słowicze

    Hejka. U nas przed południem pokazały się na błękitnym niebie pierwsze w
    tym roku rybitwy a po południu rozszalała się śnieżyca.
    Pozdrawiam marcowo Ja...cki