  • 1. Data: 2017-07-04 17:33:53
    Temat: spalenie opornika
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (tak w ramach rozrywki od tych niezwykle istotnych europejskich
    zagadnień do wnioskowania)

    nie ogarniam na czym polega spalenie 10W opornika 10om?
    że niby co się z nim dzieje? nagrzewa się do białości i obwód się
    przetapia? coś mi się nie wydaje...

  • 2. Data: 2017-07-04 17:57:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Doswiadczenie jest miara poznania swiata. Wez opornik 10W i go spal. Wnioski opisz.

  • 3. Data: 2017-07-04 21:43:14
    Temat: Re: spalenie opornika
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Wnioski opisz.
    Lepiej nie.

  • 4. Data: 2017-07-04 21:46:05
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-07-04 o 17:33, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > nie ogarniam na czym polega spalenie 10W opornika 10om?
    że nie ogarniasz to wiadomo, ale pomyśl ile prądy trzeba by wydzieliła
    się moc strat te 10W?

  • 5. Data: 2017-07-04 22:33:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-07-04 o 21:46, Jawi pisze:
    > że nie ogarniasz to wiadomo, ale pomyśl ile prądy trzeba by wydzieliła
    > się moc strat te 10W?

    w sumie dowolna wartość.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2017-07-05 23:15:08
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-07-04 o 22:33, Irokez pisze:
    > w sumie dowolna wartość.
    w sumie psuja z Ciebie, miało odpowiedzieć nowe wcielenie indentyfikatora

  • 7. Data: 2017-07-06 08:41:23
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > nie ogarniam na czym polega spalenie 10W opornika 10om?
    > że niby co się z nim dzieje? nagrzewa się do białości i obwód się
    A można przepalić żarówkę 100 W ?
    I co się w środku dzieje ?