  • 1. Data: 2011-08-02 20:51:55
    Temat: stacjonarka oferta katastrofa
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Dziś ni stąd ni z owąd, zadzwoniła do mnie ( do firmy w której pracuje)
    konsultantka z ofertą znoszącą wszystkie ograniczenia : rozmowy bez
    limitu za 69zł netto (na stacjonarne oczywiście). Jakoś nie wyobrażam
    sobie żeby w przeciętnej firemce ktoś potrzebował rozmów non stop. Takie
    1000minut w 99% wystarcza. Tylko ze takei 1000 minut na stacjonarki i w
    sieci kosztuje 15 zł w Playu. Czy oni kierują tą ofertę do półmózgów,
    czy są jakieś inne przesłanki żeby płacić 69zł netto abonamentu?

    ToMasz

    PS ze nie wspomnę ze to jest centrum 200tyś miasta i mam do wyboru 3
    dostawców netu, na którym można korzystać z Voipa

  • 2. Data: 2011-08-03 14:01:21
    Temat: Re: stacjonarka oferta katastrofa
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 1000minut w 99% wystarcza. Tylko ze takei 1000 minut na stacjonarki i w
    > sieci kosztuje 15 zł w Playu. Czy oni kierują tą ofertę do półmózgów, czy
    > są jakieś inne przesłanki żeby płacić 69zł netto abonamentu?

    Jak masz kilku pracownikow pracujacych w kilku pokojach, ktorzy czesto musza
    gdzies zadzwonic w ciagu dnia pracy, to maja sobbie latac po pokojach i
    wyrywac komorke przekazywana z rak do rak?

    A jesli kazdemu dasz kom z takim abo, to z 15 zl robi sie x*15 zl, wiec
    roznica nie jest przepastna.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-08-03 15:10:49
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 16:01:21 +0200, SDD zatrybił (a):
    /.../

> [...]
    > pokojach i wyrywac komorke przekazywana z rak do rak?
    >
    > A jesli kazdemu dasz kom z takim abo, to z 15 zl robi sie x*15 zl, wiec

    Dochodzi odbieranie rozmów. Żeby w firmie odebrać. Ale na łańcuchu
    komórkę można podpiąć i będzie jako stacjonarny

  • 4. Data: 2011-08-03 15:18:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Dochodzi odbieranie rozmów. Żeby w firmie odebrać. Ale na łańcuchu
    > komórkę można podpiąć i będzie jako stacjonarny

    Tez - tak wiec - poza oczywistymi przypadkami firm typu jednoosobowa DG bez
    pracownikow, badz tez firma mobilna, pracujaca glownie w terenie, jesli juz
    porownywac pakiety operatorow stacjonarnych, to z VoIPami a nie z komorkami.

    U VoIPow tez sobie mozna wykupic pakiety, postawic jakas centralke - chocby
    i Fritz'a i sobie moga wszyscy dzwonic nawet i naraz, kazdy ze swojego
    biurka, bez biegania po pokojach i ustalania, kto ma aktualnie jedyna
    firmowa komorke, bo szef sęp nie chce wiecej niz 15 zl placic za mozliwosc
    dzwonienia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-08-03 15:21:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Smok Eustachy napisał:

    > Dochodzi odbieranie rozmów. Żeby w firmie odebrać. Ale na łańcuchu
    > komórkę można podpiąć i będzie jako stacjonarny

    Nie będzie jak stacjonarny. Plan numeracji to wyklucza.

    Jarek

    --
    Nie ze mną te numery, Bruner.

  • 6. Data: 2011-08-03 15:30:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Pan Smok Eustachy napisał:
    >

    > Nie będzie jak stacjonarny. Plan numeracji to wyklucza.

    Tyz prowda, a jesli juz ma byc tak jak stacjonarny, to w Play kosztuje to 65
    zl - o cale 4 zl taniej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-08-03 20:13:38
    Od: "wk" <w...@n...pl>

> [...]
    > 15 zł w Playu. Czy oni kierują tą ofertę do półmózgów, czy są jakieś inne
    > przesłanki żeby płacić 69zł netto abonamentu?

    Dla duzej firmy 69zł netto to zaden koszt.
    Dla małej najlepsza stacjonarka w dialogu na linii TP za 28zł do odbierania,
    i play dla firm za 15zł (1000 minut) lub 30zł (bez limitu).
    Do tego bramka GSM ZTE z allegro za 230zł, z wejściem PSTN.

    A jak jeszcze za drogo to bez linii stacjonarnej i zwykła bramka za stówę,
    tylko wtedy klienci mogą przepłacać...

    pozdrawiam, wk

  • 8. Data: 2011-08-03 20:46:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wk" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dla duzej firmy 69zł netto to zaden koszt.
    > Dla małej najlepsza stacjonarka w dialogu na linii TP za 28zł do
    > odbierania,

    Moze tez byc Era Firmowa (teraz: "Taryfa Firmowa" sieci T-Mobile) za 12,30 -
    bez linii TPSA

    > i play dla firm za 15zł (1000 minut) lub 30zł (bez limitu).
    > Do tego bramka GSM ZTE z allegro za 230zł, z wejściem PSTN.

    A to nie jest sprzeczne z jakims tam punktem regulaminu (abstrahuje od
    kwestii wykrywalnosciowo-dowodowych)?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-08-03 21:36:56
    Od: kołcz <k...@c...com>

> [...]
    >
    > PS ze nie wspomnę ze to jest centrum 200tyś miasta i mam do wyboru 3
    > dostawców netu, na którym można korzystać z Voipa

    Internetowe brygady pleja już wymyslają historyjki do postów, faktycznie
    katastrofa

  • 10. Data: 2011-08-04 05:57:21
    Od: "wk" <w...@n...pl>

    > Użytkownik "wk" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Moze tez byc Era Firmowa (teraz: "Taryfa Firmowa" sieci T-Mobile) za
    > 12,30 - bez linii TPSA

    Wygląda nieźle. Tylko potrzeba wtedy podwójnej bramki GSM żeby to wszystko
    jakoś podłączyć i skonfigurować dla sieci kilku telefonów stacjonarnych.

    > A to nie jest sprzeczne z jakims tam punktem regulaminu (abstrahuje od
    > kwestii wykrywalnosciowo-dowodowych)?

    W sumie nie sprawdzałem, ale wewnątrz firmy chyba nie jest sprzeczne. Co
    innego gdybyś wypuszczał przez karte Play ruch spoza firmy. Tak mi sie
    wydaje...

    pozdrawiam, wk