  • 11. Data: 2018-07-13 10:30:12
    Temat: Re: startery Fakt Mobile 20GB / 90dni
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-12 o 16:26, Tomasz C pisze:
    > tak Liwiuszu/Watsonie, to elementarne/oczywiste: odczekałem, po dobie dostałem smsa
    ze aktywują, a potem po kilku godzinach nicnierobienia (zero streamów, wykluczam
    włamanie na wifi) dosłali sms ze zezarlo. ze mogę se dokupić. to ten sms mnie dopiero
    wkurzył. wszystko lege artis.

    I jaka odpowiedź na reklamacje?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-07-13 16:19:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Jesli chciałeś powiedzieć że nie ma ludzi nieomylnych to nie byłeś zbyt
    > odkrywczy. A poza tym *formalnie* wymagany tu jest tylko jeden. Poducz
    > się.

    Hehe, kiedy nieuki biorą się za pouczanie, to zwykle się tylko błaźnią.
    Jak w przypadku tej uwagi o ślepym i kulawym. Skąd się takie tępe młoty
    biorą? Szkoła giertychowska, czy brak ukończenia jakiejkolwiek szkoły?
    Niestety, nie ma możliwości ograniczenia aktywności takim tępakom. Nie
    poradzisz na ich niepohamowany pęd do zabłyśnięcia, bo to typowa Wiola
    Kubasińska z serialu Ula brzydula. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 13. Data: 2018-07-17 00:03:09
    Od: Tomasz C <t...@w...eu>

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 10:30:13 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > I jaka odpowiedź na reklamacje?
    Me/sorry, parę dni miałem ruchliwych, a terozki wchodzę opisać zakończenie problemu,
    a tu wątek standardowo zdegenerował na ujadanie o ortografii. ech. może nie warto
    domykać meritum, skoro PROBLEM WIELKICH LITER i "kto pierwszy pacnął łopatką" jest o
    tyle ciekawszy? Ale Liwiuszowi należy się odpowiedź, więc oto ona:

    Fakt już 13tego przesłał kolejnego SMSa, że otwierają 20gb. Wróć, OTWIERAJĄ 20 GB.
    :-) Od tego czasu używam tej karty w modemie. Zbyt wiele tego połączenia nie
    potestowałem, bo lato jest, ogród dziczeje, rower rdzewieje, a plaża czeka, ale do
    tej pory łącza nie zamknęli i nie zaproponowali dokupienia (to właśnie mnie spieniło,
    a dokł. to, oraz brak reakcji na moje protesty) A dziś przysłali na moją główną
    słuchawkę Play SMS, że kilkakroć usiłowali się dodzwonić (na modem, w którym siedzi
    karta FAKTu ;-) oraz że coś tam jest zostawione na Play24 (jeszcze nie wiem co).

    Więc odszczekuję, to nie jest kant, tylko im się cuś posypało, a teraz się starają i
    prostują, co mogą. Więc wracajcie do swych ortoproblemów, o Wielcy ;-)
    To dobra oferta i serio.

  • 14. Data: 2018-07-17 08:01:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 00:03, Tomasz C pisze:
    > kilkakroć usiłowali się dodzwonić (na modem, w którym siedzi karta FAKTu;-) oraz
    że coś tam jest zostawione na Play24 (jeszcze nie wiem co).

    Czyli co, aktywowali później niż po regulaminowych 24h? Ale działa, jak
    rozumiem? Dobre i to :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-07-17 19:40:27
    Od: Tomasz C <t...@w...eu>

    nie. czytasz nieuważnie.
    1. kupiłem, zarejestrowałem playem, włączyłem w modem-router, fakt przyslał sms że
    dziękują za rejestrację
    2. po czasie poniżej doby, fakt przysłał sms ze uruchomili pakiet 20gb/90d
    3. transfer trochę rwał, miał zmienną prędkość, ale cena ok
    4. po kolejnym czasie poniżej doby transfer zdechl a fakt przyslał SMS ktory mnie
    wkurzyl
    5. że zuzylem transfer. (a zużyłem 0,14gb) i mogę se dokupić 2gb za 9 zł
    6. poslalem 2 zgloszenia na faktowy formularz zgloszeniowy, drugim histerycznie
    zadajac zwrotu kasy, podajac konto, a potem zglosilem calosc na formularzu play
    7. po trzech dobach fakt przyslal drugi standardowy sms ze uruchomili pakiet
    20gb/90d, a transfer ruszyl, a na moj telefon play przyszly smsy ze sprawe
    zalatwiono, a szczegoly sa na play24, oraz ze usilowali sie do mnie kilkakrotnie
    dodzwonic, chyba dżwonili na modem. transfer dziala do teraz, pisze teraz z niego.
    nie jest nadzwyczajnie stabilny, predkosc jest zmienna, zamiera, ale dziala. centrum
    duzego miasta, bts widze przez okno.

    w sumie, nie wszedzie odszczekalem ze to kant, moje wpisy na pepper zostawilem bez
    komentarza. uwazam, ze nie podolali stronie technicznej. typowe w "tym kraju".

    a ja do tej pory jeszcze nie wiem jak kontrolowac zuzycie pakietu. na razie mi sie
    nie chce, bo jak im ufac?

  • 16. Data: 2018-10-02 15:19:12
    Od: Tomasz C <t...@w...eu>

    W dniu wtorek, 17 lipca 2018 08:01:14 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Ale działa, jak rozumiem? Dobre i to :)
    jest jak w dowcipie o blondynce i migaczu. działa, nie działa działa nie działa.

    ja kupiłem dwa takie startery

    historię pierwszego tu opisałem, czyli
    - 10 lipca włączyli pakiet 20 GB na 90 dni
    - 11 lipca stwierdzili, że zużyłem te 20 GB, chcieli 9 zł za 2 GB
    - 13 lipca po awanturze włączyli pakiet 20/90 ponownie
    - działał do końca sierpnia i przestał działać, mimo, że 8 GB transferu zostało
    machnąłem ręką na te GB , no nie dają rady indolenci
    i odpaliłem drugi ich SIM starter, historia się powtórzyła, jako farsa

    -30 sierpnia włączyli pakiet 20/90
    -30 września pakiet zdechł, mimo że wg *107# "Na szybką transmisje danych pozostało
    Ci:
    13723.75 MB.Mozesz je wykorzystac do 2018-11-28 23:59:59"
    - a sieć żąda 30 zł by działać dalej, i NIE podaje co za te 30zł dostanę
    (poprzednio bylo 9zł, podrożało im)

    słowem, przerasta ich to wszystko. jak kto kupił te startery, czekają go nerwy, co
    tanio to drogo, u konkurencji jest dużo spokojniej, mniej wybryków.