  • 1. Data: 2018-07-08 19:59:58
    Temat: Co kupic?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Z serii co kupic:
    - ekran 5,5
    - min2gb ram lepiej 3gb
    - szybki procesor (zdarza mi się pograc)
    - wytrzymały - telefon wielokrotnie mi spada, wszelkie zamykane obudowy
    odpadają ze wzgledu na to ze wiekszosc czasu uzywam go w samochodzie w
    uchwycie, moze byc coś do czego robia jakies dedykowane porzadne
    silikonowe??? casy?
    - jak najlepsza bateria
    - miejsce na karte pamieci chociaz to nei jest konieczne, zwłaszcza jak
    tel miałby minimum 32gb pamieci

    I tyle - chyba nic wiecej nie jest dla mnie wazne.

    Przez ostatnie 2 lata uzywałem xiaomi redmi note
    3 pro ale po kolejnym upadku przestał działac przycisk właczania i
    obawiam się ze jak sie wyłączy to juz go nie włącze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 2. Data: 2018-07-08 21:52:30
    Temat: Re: Co kupic?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Przez ostatnie 2 lata uzywałem xiaomi redmi note
    > 3 pro ale po kolejnym upadku przestał działac przycisk właczania i
    > obawiam się ze jak sie wyłączy to juz go nie włącze...

    no właśnie chciałem napisac że redmi note3. był jeszcze w zeszłym
    tygodniu w proline za 550zł. został redminote 5 w dobrej cenie, ale nie
    zdziwiłbym się gdyby "3" było szybsze.

    A czy przypadkiem w note 3 nie da się tak skonfigurować telefonu, aby
    załączał się innym przyciskiem lub... dwu-stuknięciem w ekran?

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-07-09 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    >
    > A czy przypadkiem w note 3 nie da się tak skonfigurować telefonu,
    > aby załączał się innym przyciskiem lub... dwu-stuknięciem w ekran?

    No własnie szukam i szukam...
    Jest funkcja ze wybudzanie jest przyciskiem głosnosci.
    Ale właczania nie widze...

    Tak czy siak - chyba czas na wymiane...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 4. Data: 2018-07-09 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > no właśnie chciałem napisac że redmi note3. był jeszcze w zeszłym
    > tygodniu w proline za 550zł. został redminote 5 w dobrej cenie, ale
    > nie zdziwiłbym się gdyby "3" było szybsze.

    ZTCW to 5 ma ekran 6 cali - to juz za duzo.
    Wiem ze bym sie przyzwyczaił ale kwestia noszenia w kieszeni i latania z
    telefonem - tu byłby problem.

    Chyba wezme Mi A1.

    Tylko musze do tego jakiegos super anty upadkowego casa znaleźć :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 5. Data: 2018-07-09 15:32:47
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-07-09 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    > telefonem - tu byłby problem.
    >
    > Chyba wezme Mi A1.
    >
    > Tylko musze do tego jakiegos super anty upadkowego casa znaleźć :))))

    Najlepsza jak dla mnie firma od casów

    https://www.spigen.com/products/xiaomi-mi-a1-5x-case
    -rugged-armor

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 6. Data: 2018-07-09 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Tylko musze do tego jakiegos super anty upadkowego casa znaleźć :))))

    Moze coś takiego da rade z tym moim "niezdarstwem" :)

    https://allegro.pl/xiaomi-mi-a1-armor-case-kolory-sz
    klo-i7048656518.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 7. Data: 2018-07-09 18:39:06
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 09.07.2018 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > ZTCW to 5 ma ekran 6 cali - to juz za duzo.
    za dużo? W jakim sensie za dużo?

    > Wiem ze bym sie przyzwyczaił ale kwestia noszenia w kieszeni i latania z
    > telefonem - tu byłby problem.
    tu masz porównanie 3 wspomnianych telefonów

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7863&
    idPhone2=8776&idPhone3=8893

    > Chyba wezme Mi A1.

    Twój wybór. między a1 a note3 różnica w prędkości jest duża. niekiedy
    praweie 50%. różnica w WIELKOŚCI zewnętrznej, między note5 a a1 jest ok 3mm

  • 8. Data: 2018-07-09 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

    > za dużo? W jakim sensie za dużo?

    w sensie transportowym przede wszystkim - czesto trzymam tel gdzies w
    kieszeni spodni, czasem luznych krótkich i juz 5,5 mi czasem wypada.
    A jak byłby jeszcze wiekszy...

    > tu masz porównanie 3 wspomnianych telefonów
    >
    > https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7863&
    idPhone2=8776&idP
    > hone3=8893

    Dziękuje

    > Twój wybór. między a1 a note3 różnica w prędkości jest duża.
    > niekiedy praweie 50%. różnica w WIELKOŚCI zewnętrznej, między note5
    > a a1 jest ok 3mm

    Rozumiem, ze ta róznica w predkosci na korzysc a1 czy 5?
    Mowisz ze wielkosciowo praktycznie bez roznicy? Hmm...
    To byłby duzy plus na korzysc 5 bo ma jednak 25% wieksza baterię.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 9. Data: 2018-07-09 21:02:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.07.2018 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Mowisz ze wielkosciowo praktycznie bez roznicy? Hmm...
    > To byłby duzy plus na korzysc 5 bo ma jednak 25% wieksza baterię.

    sam szukaj wyników antutu. a1 - najwolniejszy. ale to (moim zdaniem) nie
    problem jaki jest szybki, tylko to ze mając zdecydowanie szybszy telefon
    przesiadasz się na wolniejszy. ta różnica, ujemny przyrost prędkości
    MNIE by bolała.

    inaczej. jeśli niemasz parcia na nówkę, nie brzydzisz się dotykanego
    sprzętu, to kup sobie mi5. mniejszy, lżejszy , szybszy

    ToMasz

  • 10. Data: 2018-07-09 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > inaczej. jeśli niemasz parcia na nówkę, nie brzydzisz się dotykanego
    > sprzętu, to kup sobie mi5. mniejszy, lżejszy , szybszy

    Poszukałem i tak:
    note 3 - ok 70k
    mi a1 - rzeczywiscie mniej 60k
    note 5 - 115k...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?