  • 1. Data: 2004-12-30 12:01:27
    Temat: wirus i pulpit
    Od: "surt " <s...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich.
    Bardzo prosze o pomoc.
    Zostawilem na pewien czas uruchomiony komputer, po powrocie zastalem
    uruchomione okno przeglarki. Otworzona byla na stronie o spy-ware. Niestety
    takze pulpit zostal podmieniony. Teraz caly pulpit jest koloru czarnego a na
    srodku znajduje sie tekst "warning, you're in denger ......" pod ktorym
    kryje sie link do strony internetowej - http://www.smart-security.info/. Pod
    prawym przyciskiem myszy na pulpicie zamiast typowych opcji znajduja sie
    takie jak przy stronie html a we wlasciwosciach jest
    sciezka "file://C:\WINDOWS\desktop.html". Pozatym wszystkie ikonki sa na
    miejscu. Nie da sie tego usunac. Uzywalem avg, mks-online, ad-aware,
    CWshredder, spybot. Niestety zaden z tych programow nie usunal
    tego "dziadostwa". Nie wiem jak sobie z tym poradzic.
    Prosze o pomoc w pozbyciu sie tego problemu.
    z gory dziekuje.
    pozdrawiam Przemek

  • 2. Data: 2004-12-30 12:26:30
    Temat: Re: wirus i pulpit
    Od: Jacek Skowroński <j...@j...net>

    In pl.internet.polip surt <s...@N...gazeta.pl> scribit:

> [...]
    > tego "dziadostwa". Nie wiem jak sobie z tym poradzic.
    > Prosze o pomoc w pozbyciu sie tego problemu.

    NTG -> <news:pl.internet.pomoc>.
    --
    Jacek Skowroński <><

  • 3. Data: 2004-12-30 13:52:57
    Od: "bvs" <a...@w...pl>

    Użytkownik "surt " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego "dziadostwa". Nie wiem jak sobie z tym poradzic.
    > Prosze o pomoc w pozbyciu sie tego problemu.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    odznacz -> Właściwości Ekran ->Sieć Web ->Wyswietl zawartosc sieci Web na
    pulpicie jako Active Desktop