  • 1. Data: 2004-12-29 20:57:49
    Temat: strona startowa
    Od: "Elo" <m...@p...onet.pl>

    Nie wiem dlaczego co jakis czas przestawia mi sie strona startowa na inna niz
    ustawialem i znikaja adresy z paska ostatnio używanych stron.

  • 2. Data: 2004-12-29 21:03:37
    Temat: Re: strona startowa
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Elo wrote:
    > Nie wiem dlaczego co jakis czas przestawia mi sie strona startowa na inna niz
    > ustawialem i znikaja adresy z paska ostatnio używanych stron.

    a co pojawia sie jako strona startowa? :-)

    nie ta grupa!

    zyga

  • 3. Data: 2004-12-29 22:02:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Elo napisał(a):

    > Nie wiem dlaczego co jakis czas przestawia mi sie strona startowa na inna niz
    > ustawialem i znikaja adresy z paska ostatnio używanych stron.

    http://evil.pl/pip/faq.html ?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-12-29 22:03:55
    Od: Jacek Skowroński <j...@j...net>

    In pl.internet.polip Elo <m...@p...onet.pl> scribit:

    > Nie wiem dlaczego co jakis czas przestawia mi sie strona startowa na inna niz
    > ustawialem i znikaja adresy z paska ostatnio używanych stron.

    Właściwą grupą do tego typu pytań jest <news:pl.internet.pomoc>. Zanim tam
    zapytasz przeczytaj FAQ: <http://evil.pl/pip/faq.html>.
    --
    Jacek Skowroński <><
    ________________________

  • 5. Data: 2004-12-30 14:26:00
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Elo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem dlaczego co jakis czas przestawia mi sie strona startowa na inna
    niz
    > ustawialem i znikaja adresy z paska ostatnio używanych stron.

    I To jest problemem polskiego internetu??
    A łyżka na to: "Niemożliweee.."

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!