  • 1. Data: 2012-01-22 10:05:24
    Temat: ? stronka z info o nowym hardware
    Od: <f...@g...pl>

    przydalaby mi sie ew, stronka z info nt
    nowosci wypuszczanych w hardware

    nie chodzi mi o zalew jakiegos ciezkiego
    marketowego info (bo troche a nawet wiecej
    niz troche mnie to zbrzydza)

    tylko o info o 'waznych rzeczach' -
    chcialbym np nie tracic pojecia o tym
    jakie obecnie procki z jakimi featuresami
    sa najnowsze itp

    - ktos zna moze jakies stronki ktore
    mozna by traktowac jako zrodlo takiego info?

    (watpie zebym cos takiego znalazl bo (ale moze?)
    zwykle jest to zalew zbyt 'marketowego' info - jak
    na moj gust - a mi bardziej chodzi o punkt widzenia
    niskopoziomowego programisty

  • 2. Data: 2012-01-22 10:33:39
    Temat: Re: ? stronka z info o nowym hardware
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zwykle jest to zalew zbyt 'marketowego' info - jak
    > na moj gust - a mi bardziej chodzi o punkt widzenia

    wogole jakies mozliwie dobre zrodlo wiedzy o hardware
    by mi sie przydalo (w ujeciu zwlaszcza 'hardware dla
    programistow' - nie znam nic taiego (poza ew wikipedia
    lub tymi manualami intele ktore sa ciezkie w czytaniu)
    i temat hardware jest mi nieststy dosyc daleki)

  • 3. Data: 2012-01-22 13:42:39
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2012-01-22 11:33, f...@g...pl pisze:

    > wogole jakies mozliwie dobre zrodlo wiedzy o hardware
    > by mi sie przydalo (w ujeciu zwlaszcza 'hardware dla
    > programistow' - nie znam nic taiego (poza ew wikipedia

    Co to znaczy "hardware dla programistów"?
    Jestem programistą i interesują mnie (zawodowo) tomografy komputerowe i
    rezonansy magnetyczne, chcesz adresy stron z nowościami w tej dziedzinie???

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2012-01-22 14:12:53
    Od: " " <f...@g...pl>

    Przemek O <p...@o...eu> napisał(a):

    > Co to znaczy "hardware dla programistów"?
    > Jestem programistą i interesują mnie (zawodowo) tomografy komputerowe i
    > rezonansy magnetyczne, chcesz adresy stron z nowościami w tej dziedzinie???

    pewnie chodzi glownie o nowosci w prockach i kartach (ale
    poglebione z punktu widzenia instruction setow itp) oraz
    tez inne (input, dzwiek, vizja) w sensie podciagania
    parametrow itp; - jestem odciety od wiadomosci co
    sie dzieje w hardware i np o avx'ie na sandy bridge
    dowiedzielem sie zgola przypadkiem (z bloga agnera foga)
    - a nie w 'odpowiednim czasie' na mw bierzaco

  • 5. Data: 2012-01-22 18:00:42
    Od: Szyk <s...@o...pl>

> [...]
    > dowiedzielem sie zgola przypadkiem (z bloga agnera foga)
    > - a nie w 'odpowiednim czasie' na mw bierzaco

    Nowości w prockach można się dowiedzieć, ale instrukcje kart - to raczej
    marne szanse - raczej usługi sterowników.

    Problem jest raczej szerszy i dotyczy ogólnie braku serwisu dla
    developerów PCetów.

    Może czas zakasać rękawy i utworzyć taki serwis na zasadzie subskrypcji?

  • 6. Data: 2012-01-22 18:28:26
    Od: " " <f...@g...pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > developerów PCetów.
    >
    > Może czas zakasać rękawy i utworzyć taki serwis na zasadzie subskrypcji?

    o hardware jest chyba duzo info ale rozrzucone
    i do tego za bardzo kunsumenckie - mi by sie przydalo
    dobre info o rozmaitych postepech w hardware ale bardziej
    dla programistow pc/konsole i inne itd, moze jest cos
    takiego ale ja slabo znam sie na temacie - moze przez
    to ze slabo ogarniam temat, jakby bylo lepiej to moze
    bym umial szybko wynajdowac info z roznych zrodel
    (na zasadzie szybkiej filtracji 99% tego co juz wiem
    wiec 1% pozostaly to nowosci do uzupelnienia)